Firma CD PROJEKT RED tworząca grę Wiedźmin 2: Zabójcy Królów opracowała silnik RED ENGINE, o którym mogliśmy już usłyszeć w pierwszej części dziennika deweloperów. Teraz przyszedł czas na dalsze szczegóły.
Z pięciominutowego filmiku dowiadujemy się między innymi o tym czym kierowali się twórcy tworząc własną technologię, jakie mają z nią związane plany, a także o zaimplementowanych tak zwanych middleware. Najnowszy odcinek dziennika developera gry Wiedźmin 2 możecie obejrzeć poniżej:
A poniżej wideo dla osób, które nie oglądały jeszcze pierwszej części materiału o silniku gry.
Wiedźmin 2: Zabójcy Królów zadebiutuje jednocześnie na całym świecie 17 maja 2011 roku. Cena edycji premium wyniesie 119,99 złotych, a edycji kolekcjonerskiej 229,99 złotych. Na koniec warto przypomnieć wymagania systemowe:
- Procesor: Core 2 Duo 2.2 GHz lub podobny procesor AMD
- Pamięć operacyjna: 1 GB (2 GB dla Windows Vista/7)
- Karta grafiki: 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza)
- Dysk twardy: 8GB dla gry + 8GB dla dodatkowej zawartości
- System operacyjny: Windows XP/Vista/7
Źródło: IGN
Polecamy artykuły: | ||
Karta do bicia rekordów - MSI GTX 480 Lightning | 20 bezpłatnych aplikacji do Androida | Intel Core i7 970 - potwór wydajności w niższej cenie |
Komentarze
73radeon 4730 jest duzo slabszy od gf 8800?
2 rdzenie taktowane ponad 2GHz są już na porządku dziennym, taki
8800GT ma już swoje 3 lata na karku więc najnowszą grafą nie jest, jego mocniejsze odmiany jak 8800GTS, 9800GTX+ i GTS240/250 są bardzo popularne i tanie, jedynie 300-400zł, równie wydajny radeon 4850 lub 5750 są w podobnej cenie, dziś 3-4GB to raczej standard.
Jak dla mnie wymagania są jak najbardziej do przyjęcia, a bałem się, że będę musiał kupować GTX460 specjalnie dla tej gry :P
Jestem tylko ciekaw czy uda mi się odpalić Wiedźmina 2 w FullHD na starym poczciwym radku 4850. :)
Oczywiście że są różnice w jakości grafiki między poszczególnymi directx-ami. Ktoś wspomniał że są to kosmetyczne zmiany, a jednak wpływają na grafikę. Grając w crysisa jest to bardzo widoczne, nie tylko woda ale i tekstury powierzchni są uwypuklone (bodaj paralaxa albo DM), słynne już promienie słoneczne czy dynamiczny dym który zreszta pod dx 9 też nieźle wygląda. Efekty wykorzystywane w dx 10 można uzyskać na dx 9 (nie wszystkie) tylko że będzie to bardziej moco żerne ze względu na długość i skomplikowanie instrukcji. Teselację wykorzystują chyba wszystkie radki od czasów bodaj 8500 jak się nie mylę, a poza tym dali radę zrobić crysia podzielonego na 2 "direxy" i nie tylko jego??
No a konsole... ich czas graficzny już chyba minął:)
ale PS2 dawała radę bardzo długo więc PS3 i X360 też pewnie pociągnie chodź realizm nie będzie na poziomie PC...