Two Worlds II
Druga część znanej polskiej gry RPG, która w krótkim czasie osiągnęła naprawdę imponującą sprzedaż. Co by nie mówić o Two Worlds II, jest to na pewno produkcja o dobrze zoptymalizowanym silniku. Nie sprawia on żadnych problemów dla kart graficznych ze średniego segmentu. Czy to jednak wystarczy, by komfortowo pograć w tą grę na integrze Intela?
Two Worlds II, 1280 x 720
[FPS]
HD 3000 - niskie | 26 |
HD 3000 - średnie | 17 |
HD 3000 - wysokie | 16 |
HD 2000 - niskie | 14 |
HD 2000 - średnie | 9 |
HD 2000 - wysokie | 7 |
Znakomicie sprzedająca się produkcja Reality Pump sprawia obu integrom Intela spore problemy. O grze na HD 2000 nie ma nawet mowy, a HD 3000 w ustawieniach niskich wyciąga zaledwie około 25 klatek na sekundę. Należy wspomnieć, że ustawienia niskie w Two Worlds II nie powodują aż tak drastycznego spadku jakości wyświetlanej grafiki, jak miało to miejsce w pierwszej części gry. Walki w Two Worlds II odbywają się w czasie rzeczywistym i mała szybkość działania gry może sprawiać poważne problemy.
Lost Planet 2
Lost Planet 2, 1280 x 720
[FPS] DirectX 9, Test B
HD 3000 - minimalne | 32 |
HD 3000 - niskie | 27 |
HD 2000 - minimalne | 15 |
HD 2000 - niskie | 13 |
W testach wykorzystaliśmy samodzielny benchmark Lost Planet 2 (Test B). Wersja DirectX 9 gry nie różni się zbytnio od DirectX 11, a działa znacznie szybciej. Jednak nie dość szybko. Sześć jednostek wykonawczych HD 2000 ledwo zipie, a i HD 3000 nie bije żadnych rekordów. Niemniej średnio 30 klatek na sekundę należy uznać za przyzwoity wynik.