Karty graficzne

Testy: Two Worlds II i Lost Planet 2

przeczytasz w 1 min.

Two Worlds II

Druga część znanej polskiej gry RPG, która w krótkim czasie osiągnęła naprawdę imponującą sprzedaż. Co by nie mówić o Two Worlds II, jest to na pewno produkcja o dobrze zoptymalizowanym silniku. Nie sprawia on żadnych problemów dla kart graficznych ze średniego segmentu. Czy to jednak wystarczy, by komfortowo pograć w tą grę na integrze Intela?

Two Worlds II, 1280 x 720
[FPS]

HD 3000 - niskie 26
HD 3000 - średnie 17
HD 3000 - wysokie 16
HD 2000 - niskie 14
HD 2000 - średnie 9
HD 2000 - wysokie 7

Znakomicie sprzedająca się produkcja Reality Pump sprawia obu integrom Intela spore problemy. O grze na HD 2000 nie ma nawet mowy, a HD 3000 w ustawieniach niskich wyciąga zaledwie około 25 klatek na sekundę. Należy wspomnieć, że ustawienia niskie w Two Worlds II nie powodują aż tak drastycznego spadku jakości wyświetlanej grafiki, jak miało to miejsce w pierwszej części gry. Walki w Two Worlds II odbywają się w czasie rzeczywistym i mała szybkość działania gry może sprawiać poważne problemy.

Lost Planet 2

 

Lost Planet 2, 1280 x 720
[FPS]  DirectX 9, Test B

HD 3000 - minimalne 32
HD 3000 - niskie 27
HD 2000 - minimalne 15
HD 2000 - niskie 13

W testach wykorzystaliśmy samodzielny benchmark Lost Planet 2 (Test B). Wersja DirectX 9 gry nie różni się zbytnio od DirectX 11, a działa znacznie szybciej. Jednak nie dość szybko. Sześć jednostek wykonawczych HD 2000 ledwo zipie, a i HD 3000 nie bije żadnych rekordów. Niemniej średnio 30 klatek na sekundę należy uznać za przyzwoity wynik.

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login