Crysis 3
1280x1024, średnie, SMAA 2TX, AF x16
Gigabyte GTX 650 Ti OC 2GB (1033/1350) | 66 52 |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | 54 41 |
średnia liczba klatek/s minimalna liczba klatek/s |
Crysis 3
1680x1050, średnie, SMAA 2TX, AF x16
Gigabyte GTX 650 Ti OC 2GB (1033/1350) | 51 41 |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | 42 35 |
średnia liczba klatek/s minimalna liczba klatek/s |
Crysis 3
1920x1080, średnie, SMAA 2TX, AF x16
Gigabyte GTX 650 Ti OC 2GB (1033/1350) | 46 37 |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | 36 30 |
średnia liczba klatek/s minimalna liczba klatek/s |
Na początek sprawdziliśmy możliwości kart graficznych wyposażonych w chipy HD 7770 i GeForce GTX 650 Ti. Są to przedstawiciele niższych segmentów, które powinny oferować niezłą wydajność w podstawowych trybach graficznych.
Gigabyte Radeon 7770 OC kosztujący ok. 440 zł pozwalał na komfortową grę w na średnich detalach w rozdzielczości 1280x1024 z wygładzaniem krawędzi SMAa 2TX oraz całkiem niezłą w 1680x1050. W przypadku droższego akceleratora Gigabyte GeForce GTX 650 Ti OC można było liczyć na komfortową zabawę w trybie 1680x1050 oraz przyzwoitą w Full HD. Całkiem nieźle, jak na stosunkowo niedrogie karty graficzne.