Crysis pomimo długiej obecności na rynku nadal świetnie nadaje się do testów kart graficznych. Oferuje znakomitą grafikę i wykorzystuje nowoczesne techniki wyświetlania obrazu. Stawia niestety spore wyzwanie dla procesorów i kart graficznych.
Crysis: 1280x1024, Very High Detail
Aniso-x00, noAA
Radeon 5830 1GB (800/1000) | 40 32 |
GeForce GTX 460 768MB (675/900) | 36 29 |
Radeon 5770 1GB (850/1200) | 33 27 |
GeForce GTX 260 896MB (575/999) | 31 23 |
Palit GTS 450 1GB (930/1000) | 30 24 |
ASUS GTS 450 1GB (925/1000) | 30 24 |
Radeon 5750 1GB (700/1150) | 28 22 |
średnie fps minimalne fps |
Crysis: 1680x1050, Very High Detail
Aniso-x00, noAA
Radeon 5830 1GB (800/1000) | 31 25 |
GeForce GTX 460 768MB (675/900) | 27 23 |
Radeon 5770 1GB (850/1200) | 25 21 |
GeForce GTX 260 896MB (575/999) | 24 18 |
Palit GTS 450 1GB (930/1000) | 23 19 |
ASUS GTS 450 1GB (925/1000) | 23 19 |
Radeon 5750 1GB (700/1150) | 21 17 |
średnie fps minimalne fps |
W najwyższych detalach graficznych podkręcony GeForce GTS 450 oferuje płynną animację co najwyżej w rozdzielczości 1280x1024. Crysis bardzo obciąża układ graficzny i granie w Very High jest utrudnione. Jedyne wyjście to dostosowanie odpowiedniej rozdzielczości bądź przejście na niższą jakość grafiki. Jak widzimy powyżej, Radeon 5770 osiągał lepsze wyniki niż GTS 450.