3D Mark 11
nVIDIA GeForce GTX 960
9913
nVIDIA GeForce GTX 680
9100
Program po wykonaniu pomiarów zwraca tę wartość oznaczoną jako wynik Entry.
3D Mark Fire Strike
nVIDIA GeForce GTX 960
6330
nVIDIA GeForce GTX 680
6200
Program po wykonaniu pomiarów w benchmarku Fire Strike zwraca tą wartość, jako wartość podstawową.
Crysis 3
nVIDIA GeForce GTX 960
32 kl/s
AMD Radeon R9 280X
36 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 680
41 kl/s
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na maksymalnym poziomie oraz ustawieniach SMAA 2TX i AF x16.
Metro: Last Light
nVIDIA GeForce GTX 960
43 kl/s
AMD Radeon R9 280X
48 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 680
50 kl/s
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na najwyższym poziomie oraz ustawieniach SSAA x2 i AF x16.
Tomb Raider
nVIDIA GeForce GTX 960
37 kl/s
AMD Radeon R9 280X
53 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 680
51 kl/s
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na najwyższym poziomie oraz ustawieniach FXAA i AF x16, a także włączonym TressFX.
Battlefield 4
nVIDIA GeForce GTX 960
43 kl/s
AMD Radeon R9 280X
51 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 680
55 kl/s
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, maksymalnych detalach i ustawieniach SMAA 2TX oraz AF x16.