Producent popularnych zwłaszcza w biznesie smartfonów BlackBerry zapowiedział, że zamierza otworzyć swój oddział w Polsce. Jednocześnie marka BlackBerry ma się stać mniej biznesowa, a bardziej konsumencka.
Plany RIM odnośnie polskiego rynku, ogłoszone na specjalnej konferencji prasowej, są zaiste ambitne. Przedstawiciele firmy zapowiadają bowiem, że BlackBerry ma w niedługim czasie stać się jedną z wiodących marek konsumenckich w branży mobilnej w Polsce. Ma w tym pomóc m. in. wprowadzenie do ofert operatorów sieci komórkowych smartfonów BlackBerry... na kartę.
Flagowy model BlackBerry - Bold 9900
Koncern przymierza się również do stworzenia własnej sieci sprzedaży z wykorzystaniem dużych sieci sklepów ze sprzętem RTV/AGD, jak Saturn czy Media Markt. Już wkrótce miałyby się w nich pojawić wydzielone stoiska z BlackBerry oraz z zapowiadanymi na sierpień tabletami PlayBook.
Jedną z głównych broni RIM w walce o polski rynek konsumencki ma być BlackBerry Messenger. Na rynkach zachodniej Europy i USA narzędzie to radzi sobie znakomicie. W chwili obecnej na całym świecie używa go już ponad 43 mln osób, zaś co miesiąc przybywa 2 mln użytkowników tej usługi. Ilość wiadomości wysyłanych co miesiąc w ramach BBM sięga 100 mld. Władze RIM liczą, że w Polsce usługa odniesie podobny sukces.
Już wkrótce możemy zatem spodziewać się intensywnej kampanii promocyjnej związanej z nowymi propozycjami Research in Motion. Nam wypada się tylko z tego cieszyć - dodatkowa konkurencja na rynku zawsze jest mile widziana.
Więcej o BlackBerry:
- PlayBook: mocny, pierwszy tablet BlackBerry
- BlackBerry Bold 9900 - topowy smartfon RIM
- Aplikacje Android na tablecie BlackBerry
Źródło: Research in Motion
Komentarze
7Nareszcie. Jezu. Wreszcie!
@RafiXII : wtf?! Na BlackBerrym piszę szybciej niż długopisem na papierze... Innymi słowy, bzdety gadasz.