Komputerowa wersja przygód Ezio będzie lepsza od konsolowych - gwarantuje nam to David Coulombe z Ubisoftu.
Warto przeczytać: | |
Choć Assassin's Creed: Brotherhood na PC pojawi się ze znacznym opóźnieniem, francuski producent gry - Ubisoft - nie zamierza traktować tej platformy po macoszemu. Z opublikowanego niedawno na stronach serwisu pcgameshardware.com wywiadu wynika jasno, że ekipa odpowiedzialna za pecetowy port gry podchodzi do sprawy poważnie.
Jak poinformował David Coulombe, jeden z programistów w Ubisofcie, dzięki dodatkowemu czasowi, jaki otrzymał dział techniczny wersji PC, ta wersja Brotherhooda będzie maksymalnie doszlifowana. Co więcej, najnowszy Assassin w wersji pecetowej był od początku tworzony częściowo osobno, a więc nie mamy tu do czynienia z bezpośrednim przetwarzaniem całości kodu konsolowego.
Efekt? Obsługa procesorów wielordzeniowych, większa ilość klatek na sekundę, wysokie rozdzielczości, MSAA oraz wyższa jakość cieni, odbić i lokacji. Dodano również obsługę Eyefinity i 3DVision, co z pewnością ucieszy fanów tych technologii. Choć - jak przyznał sam Coulombe - całość stworzona została od początku do końca z myślą o DirectX 9 (eksperymenty z DX10 i 11 nie dały satysfakcjonujących wyników), zamierzony efekt został osiągnięty i nowe przygody Ezio na konsolach nie mogą się równać z tym, co zobaczymy na PC już w marcu.
Źródło:
Komentarze
44nie zdziwie sie, jak ta gra w wersji na pc bedzie wygladac 2x lepiej niz konsolowa.
Obsługa procesorów wielordzewniowych itp to też raczej standard powienien byc, a nie extra bonus ;)