Acer wprowadza usługę Serwis Premium i przedłuża Gwarancję Niezawodności
W przypadku wybranych laptopów, jeżeli czas naprawy przekroczy 5 dni, klienci mogą liczyć na zwrot kosztów i dodatkowo naprawę gwarancyjną.
Firma Acer wprowadziła dodatkową usługę Serwis Premium (Premium Service), w ramach której wybrane urządzenia z serii Aspire S, Aspire R, Swift 7 oraz Spin 7 objęte są gwarancją zwrotu całkowitej ceny zakupu laptopa, jeśli czas ich naprawy przekroczy 5 dni.
Zdecydowana większość urządzeń Acer już teraz naprawiana jest w czasie nie dłuższym niż 5 dni. W sierpniu 2016 roku 97,1% wszystkich napraw zostało wykonanych w tym czasie. Jednym z czynników wpływających na skrócenie czasu serwisowania jest dostępność części zamiennych – 99,4% znajduje się na miejscu, we Wrocławiu.
Kontakt z klientem, szybkość realizacji napraw oraz poziom jakości obsługi i rozmowy konsultanta ze zgłaszającym mają swoje odzwierciedlenie w wysokiej ocenie pracy serwisu, wystawianej przez klientów. W sierpniu, w skali 1-10, średnia ocena wyniosła 8,78. W tej samej ankiecie 91% użytkowników urządzeń Acer poleciłoby je swoim znajomym.
Kliknij, aby powiększyć infografikę
Akcja Serwis Premium obowiązuje na produkty zakupione w następujących sklepach na terenie naszego kraju: Media Markt, Saturn, Media Expert, Neonet, x-kom, eMAG (wcześniej Agito), Morele.net, Komputronik i Vobis. Jeżeli urządzenie nie zostanie naprawione w ciągu 5 dni roboczych przysługuje odszkodowanie w wysokości równiej cenie zakupu produktu, bez wliczania opłat za dostawę i ceny wszelkich akcesoriów, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania, dodatkowych opcji lub innych aplikacji zakupionych dla danego Produktu. Ponadto klient w dalszym ciągu otrzyma naprawiony/wymieniony sprzęt w ramach gwarancji. Więcej informacji znajdziecie na stronie producenta.
To jednak nie koniec zmian, bo producent przedłużył także promocję Gwarancja Niezawodności Acer do końca grudnia 2016 roku. W jej ramach klienci, którzy kupią ujęte w promocji urządzenia do 31 grudnia 2016 roku i zarejestrują je w przeciągu 30 dni od daty zakupu, otrzymają 100% zwrotu kosztów zakupu w przypadku jego awarii. Wszystkie niezbędne informacje potrzebne do rejestracji oraz listę urządzeń objętych promocją można znaleźć na tej stronie.
Źródło: Acer
Komentarze
2kompetentny serwis to podstawa,
każdy sprzęt ma prawo się popsuć, ważniejsze jak do tego podejdzie producent, czy ma umowę z serwisem w którym pracują spece czy partacze
ci drudzy stanowią chyba pełną obsadę serwisu w którym są naprawiane konkurencyjne lapki firmy również mającej w nazwie na początku "A", z przeczytanych opinie wnioskuję że to najgorszy serwis w Polsce