W najnowszej ogólnopolskiej kampanii Acer prezentuje zalety i możliwości urządzeń dotykowych.
Firma Acer rozpoczęła kampanię promującą linię najnowszych urządzeń dotykowych: laptopów, ultrabooków i tabletów. Szeroko zakrojone działania obejmujące internet, prasę, telewizję oraz kino są kontynuacją ogólnoświatowej kampanii z udziałem DJ-a Tiesto.
Jednym z produktów na których skupia się kampania jest konwertowalny ultrabook Aspire P3, który umożliwia odłączanie ekranu dotykowego od klawiatury i korzystanie z funkcji tabletu. W prasie promowane są także tablety Acer Iconia W3, Iconia A1 oraz laptop Aspire V7.
Kolejnym z kluczowych urządzeń w kampanii jest charakteryzujący się oryginalnym designem Aspire R7. Jego specjalna konstrukcja umożliwia pracę w czterech trybach: klasycznego laptopa, tabletu, w trybie wyświetlania i specjalnym trybie Ezel (z ekranem przesuwanym do przodu).
Kampanii prowadzonej w prasie i internecie towarzyszą także działania w telewizji i kinach. W programie „Niemożliwe” emitowanym na antenie MTV jest możliwość wygrania ultrabooka P3, a w sieci kin MultiKino laptopa Aspire R7.
Źródło: Acer
Komentarze
5