iPad jest jednym z najpopularniejszych gadżetów technologicznych dostępnych na rynku. Zainteresowanie nim jest tak duże, że nabywcy na towar muszą czekać nawet kilka tygodni. Jednak gdy go kupią, spędzają przy nim średnio od dwóch do pięciu godzin dziennie, tak przynajmniej twierdzi Business Insider.
Poniżej zobaczycie inne statystyki wykonane przez ten serwis. Badanie zostało przeprowadzone na grupie ponad 850 osób i jego wyniki mogą was zaskoczyć. Okazuje się na przykład, że większość użytkowników ściągnęło 20 do 50 aplikacji, zapłaciło za nie, ale nie zawsze ich używa. Ciekawe, czy na taką rozrzutność pozwoliliby sobie polscy konsumenci?
Więcej o Apple:
- Pomysłowa i tania "klawiatura" do iPada
- Photoshop dostępny także na iPada
- Apple najdroższą marką świata
- Apple iPad - istny szał w Chinach
- Na luzie: South Park komentuje wpadkę Apple
Źródło: Business Insider
Komentarze
7Myśle że sukces Apple osiągnęło jak trzeba, dzięki zarówno fanatykom jabłka jak i bardzo dobrej kampanii marketingowej...
w między czasie urusł już sklep z dodatkami do Apple nieźle... podejrzewam że za 1-2 generację będize to naprawdę fajna wydajna zabawka...
Co do zastosowania w buisnessie? a i owszem moze się przydac - choćby ludziom co pracują na obrazach - do prezentacji i przedstawienia efektów pracy na desktopie/laptopie... byłem na tekiej prezentacji, efektownie to wygląda i przyciąga, najpierw gość siedział i prezentował zdjęcia a potem podpiął pod duży LCD i pokazał na obrazie... bardzo dobry pomysł i do tego zastosowania bym go kupił.
ale na tych wykresach ipad miażdży konkurencje :D