Dobra informacja dla fanów urządzeń z jabłuszkiem – od dziś pod adresem Appple.pl można wybierać spośród najpopularniejszych produktów amerykańskiego producenta. Do wyboru są zarówno najpopularniejsze produkty Apple’a jak i te z najwyższej półki.
Użytkownik ma do wyboru zarówno całą gamę urządzeń – począwszy od iPodów poprzez iPhone’y aż po komputery stacjonarne i przenośne, w tym również te dla profesjonalistów. Nie zapomniano również o bardzo bogatej gamie akcesoriów do urządzeń. Ciekawą propozycją jest Apple TV – specjalne oprogramowanie służące do oglądania Youtube, czy przeglądania zdjęć na ekranie telewizora, czy też szeroka gama MacBooków – począwszy od najmniejszych (spod znaku Air), aż po MacBooki Pro
„Atutami naszego sklepu są szeroka gama produktów Apple oraz akcesoriów – zarówno komputerowych jak i muzycznych. Co ważne – wszystkie produkty z naszej oferty są dostępne od ręki.” – tłumaczy Cezary Terepka, prezes PPP Marketing. Dodaje: „Naszym atutem są też ceny produktów. W pierwszej fazie, aby zachęcić klientów produkty będziemy sprzedawać w promocyjnych cenach, nawet kilkaset złotych taniej od typowych sklepów internetowych”
PPP Marketing nie zapomniał również o budowaniu lojalności. Appple.pl oferuje swoim klientom dwie promocje. Pierwsza polega na poleceniu sklepu jak największej liczbie znajomych i można stać się posiadaczem iPoda Nano. Druga, pod hasłem „Stwórz własną promocję” polega na dobraniu do określonego artykułu dwóch zestawów akcesoriów. W tym przypadku klient płaci tylko za wybrany przez siebie artykuł.
Stroną administruje PPP Marketing, firma świadcząca usługi z zakresu marketingu mobilnego. To nie pierwsza współpraca pomiędzy firmą a amerykańskim producentem urządzeń. W ubiegłym roku PPP Marketing przygotowała launch iPhone’a wsparty niestandardową kampanią e-PR na portalach sportowych i lifestyle’owych, między innymi poprzez branding live chatów oraz możliwość grawerowania produktów Apple’a. Przeprowadziła również konkurs, w którym do wygrania były produkty Apple. Akcja cieszyła się dużą popularnością – w ciągu pierwszych dni akcji na iPhone’a zapisało się ponad 1000 osób.
źródło: informacja prasowa
Komentarze
6To zmienia postać rzeczy.