Telefony

Apple przyznaje: ekrany w iPhone są wadliwe

przeczytasz w 0 min.

Po miesiącach zaprzeczania jakoby cokolwiek było nie tak z iPhonem, Apple w końcu przyznała się, że ekrany dotykowe, w które jest on wyposażony są wadliwe. Oczywiście nie potwierdzono, że wszystkie egzemplarze mają problemy ponieważ spowodowałoby powszechną panikę i zmusiło firmę do masowej wymiany sprzętu. Zamiast tego, firma przyjęła sprawdzoną i przetestowaną przez Microsoft metodę radzenia sobie z wadliwym sprzętem i upiera się, że problem dotyczy tylko niewielkiej liczby urządzeń.

Przyznanie się ma związek z problemem, który dotyka iPody Touch i który polega na błędnym wyświetlaniu ciemnych obrazów.


Podczas gdy wszyscy powinni być zadowoleni że firma Apple przyznała, iż ma problem z tym ustrojstwem, część zastanawia się czy wszyscy spośród „niewielkiej liczby” klientów, którzy przyniosą swoje urządzenia do sklepów może liczyć na jakikolwiek zwrot pieniędzy.

Niektóre sklepy przyjmują zepsute urządzenia i kasują za to od 30 do 40 dolarów zasłaniając się „opłatą manipulacyjną” po czym informują, że wszystko jest z nimi w porządku.


Póki co Apple traktuje opłatę jako datek na rzecz firmy i jak na razie nie komentuje obecnego stanu rzeczy.

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login