Wymagania sprzętowe Assassin’s Creed IV: Black Flag z jedną niemiłą niespodzianką
Gra nie będzie wymagała szczególnie mocnego procesora czy najnowszej karty graficznej, ale potrzebować ma 64-bitowego systemu operacyjnego.
Czekacie na premierę Assassin's Creed IV: Black Flag w wersji PC. Jeśli tak, to z pewnością zainteresują Was najnowsze informacje na jej temat.
Przypomnijmy, że jeśli chodzi o wersję powstającą z myślą o graczach komputerowych to dopiero niedawno poznaliśmy jej dokładną datę debiutu. Początkowo obiecywano bowiem, że pojawi się ona razem z wersjami konsolowymi, ale ostatecznie producent niejako tradycyjnie już postanowił opóźnić ją o kilka tygodni.
W zamian za to zapewniono, że gra prezentować będzie najlepszą jakość i równać powinna do tego, co zobaczymy na konsolach nowej generacji. Twórcy zapewnili, że gra na PC wyglądać będzie naprawdę dobrze, w związku z czym niektórzy zaczęli zastanawiać się nad tym, jak wyglądać będą jej wymagania sprzętowe.
Te pojawiły się dzisiaj przy karcie gry w cyfrowym sklepie Ubisoftu, dzięki czemu wątpliwości zostały rozwiane. Wygląda na to, że gra nie będzie wymagała szczególnie mocnego procesora czy najnowszej karty graficznej, ale wzorem Watch Dogs potrzebować ma 64-bitowego systemu operacyjnego.
Minimalne wymagania sprzętowe Assassin’s Creed IV: Black Flag:
- system operacyjny Windows Vista SP1 / Windows 7 SP1 / Windows 8 64-bit
- procesor Intel Core 2 Quad Q8400 2,6 GHz / AMD Athlon II X4 620 2,6 GHz
- 2 GB pamięci RAM
- Nvidia GeForce GTX 260 / AMD Radeon HD 4870 (512 MB pamięci, Shader Model 4.0)
- 30 GB miejsca na dysku twardym
Zalecane wymagania sprzętowe Assassin’s Creed IV: Black Flag:
- system operacyjny Windows Vista SP1 / Windows 7 SP1 / Windows 8 64-bit
- procesor Intel Core i5 2400S 2,5 GHz / AMD Phenom II x4 940 3 GHz lub lepszy
- 4 GB pamięci RAM lub więcej
- Nvidia GeForce GTX 470 / AMD Radeon HD 5850 (1024 MB pamięci, Shader Model 5.0) lub lepsza
- 30 GB miejsca na dysku twardym
Przypominamy, że Assassin’s Creed IV: Black Flag w wersji PC pojawi się 22 listopada. Nieco wcześniej, bo już ostatniego dnia października gra dostępna będzie na konsolach Xbox 360 i PlayStation 3.
Źródło: shop.ubi
Komentarze
42W koncu cos idzie nieco do przodu.
Prawda jest taka, że CPU 64-bit + Windows 64 bit + 8 (i więcej) GB RAM to dziś standard u gracza...
Co do porównania grafiki PC do nowej generacji konsol - żart? PS4/XO oudated before launch (poszukaj w internecie jak nie wiesz o co chodzi), więc zakładam że będzie można ujrzeć chociaż stały poziom fpsów.
Tak wgl kiedyś śledziłem wymagania sprzętowe i miały jakieś pokrycie w rzeczywistości. Było to w czasach kiedy miałem Pentium MMX 200MHz a potem Athlona XP 2500+. W czasach Athlona 64 X2 4400+ przestało to na mnie robić wrażenie a teraz kiedy mam Phenoma II X4 955 mało mnie to interesuje. Czemu? Bo na dzień dzisiejszy WSZYSTKO lata w 1024x768 na pełnych detalach z Aniso4x i ma więcej niż 20fps (nie liczę ile, ważne że więcej). Tak więc to też pójdzie na zadanych ustawieniach. Bardzo mi się obecne czasy podobają pod tym względem :)
Koment z dedykacją dla użytkownika Touldie :)
Natomiast od czasów Visty, korzystam z wersji 64-bit Windowsów i nie ma najmniejszych problemów ze sterownikami i kompatybilnością.
Jak gry zaczną używać więcej niż 4 GB Ram i więcej niż dwa rdzenie, to już w ogóle będzie święto i rozpusta ;)
Mam tylko takie dziwne, konspiracyjne podejrzenie, że producenci gier celowo ograniczają ilość wątków i pamięci z której gra może korzystać i celowo nie robią grafiki a'la Metro 2033, żeby ludzie nie przestawali kupować konsol :)