Ubisoft już przebąkuje o opóźnieniu Assassin's Creed: Unity na PC
Gracze interesujący się serią Assassin's Creed z pewnością znają dziwną przypadłość, na jaką marka ta bardzo wyraźnie cierpi.
Gracze interesujący się serią Assassin's Creed z pewnością znają dziwną przypadłość, na jaką marka ta bardzo wyraźnie cierpi. Premiera wszystkich wersji zapowiadana jest zawsze na ten sam dzień, ale gdy zbliża się jej czas właściciele PC dowiadują się, że będą musieli czekać dłużej. Cierpliwość każdego ma swoje granice i czyżby producent dobrze o tym wiedząc już teraz szykował sobie grunt pod kolejną tego typu decyzję?
Wedle słów, jakie wypowiedziała ostatnio Lesley Phord-Toy, jedna z ważniejszych osób zajmujących się pracami nad Assassin's Creed: Unity, na tę chwilę plany zakładają oczywiście jednoczesną premierę gry na wszystkich platformach docelowych. Jednocześnie jednak padło kilka zdań odnośnie trudności, jakie związane są zawsze z przygotowaniem gry na PC. Wprawdzie nie były one wypowiedziane konkretnie w związku z nową odsłoną serii, ale część osób odebrało to jako próbę "zabezpieczenia się" przed kolejną falą krytyki, jaka zapewne pojawiłaby się po ogłoszeniu przesunięcia terminu premiery Assassin's Creed: Unity.
"Zawsze dążymy do tego, by wszystkie nasze gry debiutowały na wszystkich platformach w tym samym czasie. Nie mam żadnych konkretnych wiadomości na temat wersji PC Assassin's Creed: Unity, ale wiem, że planujemy premierę na wszystkich trzech platformach: Xbox One, PlayStation 4 i PC. Nie słyszałam innych wiadomości. Przygotowanie gry na PC bywa trudne. PC ma wiele różnych konfiguracji sprzętowych, które niekoniecznie można trafnie przewidzieć. Na konsoli wiesz, co jest w środku. Każdy klient ma taką samą konfigurację, a producenci publikują aktualizacje oprogramowania i każdy wie, czego się spodziewać. Komputery nie są tak do siebie podobne. Może być bardzo trudno, aby zapewnić wsparcie dla tak dużej liczby ewentualności."
Przypominamy, iż Assassin’s Creed: Unity zadebiutować ma na PC 31 października. Miejmy nadzieję, że termin ten zostanie dotrzymany.
Źródło: softpedia
Komentarze
17No bo jak to? Na PC ma być lepsza grafika niż na konsolach?!
Po tym jak zrobili przy premierze WD i jak ta gra mimo sporego opóźnienia działa na PC, chcą uniknąć podobnej sytuacji z Assasinem.
To są te sam engine we wszystkich tych grach albo nieznacznie modyfikowane, a Ubisoft się wydawało, że wypuszczenie na PC niegrywalnego z powodu shutteringu bubla o tytuleWatch Dogs ujdzie im płazem. Tym czasem wystarczy poczytać na samym forum Ubisoft, co ludzie wypisują.
Osobiście sam straciłem do tej firmy całkowicie zaufanie i Jakąkolwiek kolejną ich grę wpierw sobie sprawdzę, nim zdecyduję się na jej zakup. Preorder-na pewno nie!
Pamiętajmy też, że od czasu prezentacji, trzeba jeszcze pogorszyć grafikę, czyli dopasować ją do wydajności zaje...cie szybkich i nowoczesnych konsol 4-tej generacji. A potem już nic jak tylko grać..