Miał być hit, ale z pewnością nic z tego nie wyszło.
Miał być hit, ale z pewnością nic z tego nie wyszło. Assassin's Creed: Unity to, naprawdę najdelikatniej rzecz ujmując, tytuł, któremu daleko do ideału. Ubisoft nie pierwszy już raz znalazł się w ogniu krytyki, ale jak zwykle umiejętnie wykręca się od odpowiedzialności.
Trudno dziwić się graczom, którzy atakują producenta. Wielu z nich ma bowiem duże problemy z tym, by cieszyć się rozgrywką. Nie chodzi o to, co gra oferuje, ale jak działa. Co gorsza, do błędów technicznych dochodzi tutaj kiepska wydajność, której spadki momentami są wręcz kolosalne.
Gdzie tkwi problem? Ubisoft ma rzecz jasna odpowiedź, ale nieco dziwi ona nie tylko graczy, ale jednocześnie chyba także AMD. Zdaniem producenta Assassin's Creed: Unity to właśnie na komputerach z podzespołami AMD występują problemy z wydajnością gry. Co więcej, określa się je mianem stosunkowo sporadycznych, a cały komunikat wydaje się być tak sformułowany, by spora część odpowiedzialności przeszła na AMD.
"Zdajemy sobie sprawę, że wydajność Assassin’s Creed: Unity na PC może być gorsza na niektórych konfiguracjach z procesorami oraz kartami graficznymi AMD. To nie powinno dotyczyć dużej ilości graczy, ale możecie mieć pewność, że AMD i Ubisoft będą ściśle współpracować w celu rozwiązania problemów i dostarczenia większej ilości informacji w chwili kiedy tylko będzie to możliwe."
Czy przypadkiem nie jest jednak tak, że odpowiednia optymalizacja gry była obowiązkiem producenta. Poza tym, z doniesień graczy wynika, iż problemy pojawiają się nie tylko na komputerach z procesorami i kartami graficznymi AMD, ale i Intela. Ba, narzekają też gracze korzystający z konsol, chociaż w tych znajdują się akurat podzespoły od AMD.
Tak czy inaczej, stanowisko Ubisoftu nie jest chyba szczególnie trafne. Producent wiedział przecież, na jakie platformy przygotowuje grę. Czy Wy również napotkaliście problemy z wydajnością Assassin’s Creed: Unity? Jeśli tak, to na jakim sprzęcie?
Źródło: gamingbolt, kitguru
Komentarze
150Ale żeby na AMD zwalać, to coś ''cuchnie'' mi to nVidią ;-p
Próbują zamydlić ludziom oczy. Ja na i7 2600k i GTX 970 przy ustawieniach Assassin's Creed: Unity - 1920x1080 / Ultra High / Shadows PCSS / HBAO+ / MSAA x4 mam fps na poziomie 30-35, no w niektórych miejscach 40
Polityka Ubisoftu staje się coraz bardziej żałosna i niesprzyjająca dla graczy. Najpierw jakieś chore cyrki z liczbą FPS-ów, które rzekomo mają zapewnić filmowe wrażenia, a teraz optymalizacja, która nie dość że jest przefatalna, to jeszcze wyraźnie faworyzuje produkty Nvidii.
http://img.myepicwall.com/2014/11/fb4615b6389e9e193fc9227fd08def4d.gif
Hajs się musi zgadzać.
Teraz AMD powinno miec ich w dupie, razem z Sony i Microsoftem i nie kiwnac palcem dla poprawy jakosci gry na konsolach, oferujac klientom cos gratis w zamian za kupno tego szajsu. Jak sprzedaz stanelaby w miejscu to Ubi by sie zesralo ze strachu przed bankructwem bo 3/4 PCtowcow i tak jej nie kupi i to nawet nie ze wzgledu ze nie chca zaplacic tylko nie dziwie sie ze nie chca kupowac bubla a placic jak za pelnowartosciowy produkt. Jak nigdy nie popieram piractwa, tak teraz sam bym sciagnal. Moze by sie czegos nauczyli.
http://kotaku.com/assassins-creed-unity-has-the-best-glitches-1657939797
zastanawiałem się czy nie ściągnąć dema z torrentów, ale jak zobaczyłem słupki wydajności to sobie odpuściłem nawet to ;p
10-22 FPS tyle pokazuje fraps, nie wazne czy ustawienia beda na wysokie czy srednie
http://reactiongifs.me/wp-content/uploads/2014/04/crying-money-woody-harrelson-zombieland.gif
Są to tylko i wyłącznie błędy w oprogramowaniu Animusa :D
Chyba jednak współpraca z AMD przynosi więcej korzyści (patrz Battlefield 4) bo pomimo bugów, ta gra jednak działa, da się w nią grać i osiąga 60 fpsów na ultra z pojedynczym procesorem graficznym, a to co zaprezentował Ubiszajs to żart w dodatku kiepski.
Najbardziej mnie dziwi i śmieszy to, że ludzie za to coś płacą.
Wystarczyło do mojego podkręconego 5 lertniego i7-870 dokupić gtx970 i spokojnie da się grać na ultra w 50 fps.
Tak jak ACU nie ma na starych konsolach, tak i nie będzie działać na starych pecetach.
A jeśli Nvida maczała palce w optymalizacji AC, to co tu się UBI dziwi, że źle działa na AMD, durnie.
i5 4690k 8GB Ram, GTX970 ~40-60 fps na max detal.
Ubi podało wymagania długo przed premierą, ale ludzie oczywiscie muszą się burzyć, no bo przecież na ich Celeronach i Athlonach 64 x2 gra klatkuje... A teraz możecie mnie zminusować.
Ciekawe czy w przypadku sony nie pomylili APi, które maja zastosować.
AMD nic od siebie nie dało to teraz się zaczyna szantażyk... żenua...
Jakoby AMD zaczal juz nowa wersje w tech 20 nm wykonana dostarczac----
Jak by pieknie bylo, gdy AMD jakis tam ukald 2*4 rdzenie na bazie tego nowego rdzenia zrobil i go w duzych tabletach zainstalowal...
Odpowiedź Ubisoftu na zarzucane grze problemy. To już nawet nie jest śmieszne. Ubi zrobiło kupę i usilnie próbuje nas przekonać, że to czekolada. I pamiętajmy, że są to ci sami ludzie, którzy rok temu (przy premierze Black Flag) żalili się, że ich wypowiedzi odnośnie optymalizacji są wyrwane z kontekstu i przeinaczane.