Kampania reklamowa Asus z udziałem Marcina Gortata - można wygrać wyjazd na mecz NBA
Tajwański producent łączy siły z polskim koszykarzem dając w nagrodę wyjazd na mecz amerykańskiej ligi koszykówki.
Firma Asus rozpoczęła nową kampanię reklamową, w której uczestniczy jedyny polski koszykarz w amerykańskiej lidze NBA, czyli Marcin Gortat. Akcja „Asus i Ty” potrwa do 20 października 2013 roku.
Producent chce zachęcić potencjalnych klientów do zakupu urządzeń perspektywą spotkania ze słynnym koszykarzem oraz wyjazdem na jeden z meczów NBA. Aby mieć szansę na główną nagrodę należy zakupić jeden z wybranych modeli z serii Asus VivoBook, Asus seria N, Asus seria S, Asus Zenbook, FonePad lub MeMO Pad, a następnie odpowiedzieć na pytanie konkursowe za pośrednictwem fanpage Asus Polska.
To jednak nie koniec atrakcji związanych z postacią Marcina Gortata. Każdy kto zakupi w ultrabooka z serii VivoBook będzie mógł zmierzyć się z koszykarzem w popularnej grze „kamień, papier, nożyce” i otrzymać kupon o wartości 200 zł na zakupy w sklepie internetowym producenta.
Ponadto we wrześniu i październiku mieszkańcy największych miast w Polsce, będą mogli zapoznać się z nowym urządzeniami tajwańskiego producenta podczas wizyty w specjalnych strefach Asus.
Źródło: asus
Komentarze
4