Wytrawni gracze wiedzą, że źródłem dobrej zabawy są nie tylko gry AAA. Bardzo często można spędzić długie godziny przy mniejszych, a z pozoru nawet nieszczególnie skomplikowanych produkcjach. Takich jak My Friend Pedro.
Premiera produkcji przygotowanej przez DeadToast Entertainment miała miejsce 20 czerwca. Po pierwszych recenzjach było widać, że twórcy dobrze wywiązali się ze swojego zadania i mogą już cieszyć się pierwszymi sukcesami związanymi ze sprzedażą.
Devolver Digital ujawnił, iż w ciągu pierwszego tygodnia obecności na rynku gra My Friend Pedro znalazła 250 000 nabywców. To spory sukces, właśnie w takich kategoriach wspomniany wynik postrzegają zresztą producent oraz wydawca.
Warto też zaakcentować, że My Friend Pedro znajdziemy na jedynie dwóch platformach sprzętowych - PC oraz Nintendo Switch. Średnia not na Metacritic w obydwu przypadkach oscyluje w graniach 80%.
My Friend Pedro należy określać jako zręcznościową strzelaninę. Rozgrywka, chociaż prezentowana w 2.5D, jest tu naprawdę widowiskowa. Główny bohater jest niezwykle zwinny, doskonale radzi sobie z bronią, może wykorzystywać wybrane elementy otoczenia, a dodatkowo korzystać ze spowalniania czasu. Trudno się tutaj nudzić.
Źródło: Devolver Digital
Warto zobaczyć również:
- Pierwsze ujęcia rozgrywki z Jumanji: The Video Game
- Premiera polskiego Warsaw opóźniona
- Najważniejszy element The Surge 2 na nowym zwiastunie
- Nowy gameplay z Cyberpunk 2077 - z aktywnym ray tracingiem
- Dziś premiera gry Blair Witch
- Polska Liga Esportowa z nową energią zamelduje się na PGA 2019
- Premiery gier - wrzesień 2019
Komentarze
1Przyjemna gra, nie trzeba poświęcać nie wiadomo ile czasu by w nią pograć bo poziomy są krótkie ale intensywne. Dobra grywalność. 8/10