Ponieważ od momentu premiery gry Battlefield 3 minęło już kilkanaście dni, w końcu możemy przeanalizować wyniki sprzedaży z pierwszego tygodnia. A te wydają się dość obiecujące.
Lokalny oddział Electronic Arts w informacji prasowej chwali się, że Battlefield 3 jest jedną z najlepiej sprzedających się gier w historii rodzimej branży gier, a przy tym jest także najchętniej kupowaną grą akcji, bijąc w ten sposób ustanowiony przed rokiem rekord, który należał do Call of Duty: Black Ops.
W ciągu pierwszego tygodnia obecności na sklepowych półkach Battlefielda 3 wybrało 53 tysiące graczy z całego kraju. W swojej prasówce EA porównuje to do wyników innych przedstawicieli "kultury", którzy debiutowali w niedawnym okresie:
Wynik finansowy uzyskany „na otwarcie” (ok. 7.180.000 PLN), jest lepszy od rezultatu osiągniętego w naszym kraju przez filmy „Bitwa Warszawska 1920” (4.747.972 PLN) oraz „Kac Vegas w Bangkoku” (2.995.800 PLN) i porównywalny z takimi hitami, jak „Piraci z Karaibów: Na nieznanych wodach” (7.122.793 PLN), czy „Harry Potter i Insygnia Śmierci” (7.754.589) po pierwszych trzech dniach wyświetlania.
To całkiem miłe, że gry jako element szeroko pojętej "kultury" zaczynają być traktowane naprawdę serio.
Więcej o grze Batllefield 3:
- Battlefield 3 na PC: oceny nie schodzą poniżej 90%
- Battlefield 3 i genialny symulator pola walki
- Battlefield 3 gameplay multiplayer i launch trailer
- Battlefield 3: mapy gdzie będzie toczyła się walka
- Battlefield 3: wersja PC wyciekła do sieci torrent
- Battlefield 3: beta testy ruszyły
Źródło: Inf. prasowa
Komentarze
58Detale w tej grze są przerażająco-porażajace!
Najlepsza!
BO JA GO KUPILEM 3 DNI TEMU, wydałem moje oszczędności, a to mój 2 zakupiony tytuł w przeciągu 2 lat (wcześniej COD:WaW)
BF 3 - 5,5 mln...:)
Król jest tylko jeden , niezmienny od lat ! :)
Jakbym wiedział, że kampania jest tak marna a multi makabrycznie niedopracowany to bym sobie BF3 podarował.
Marketing po to nas szkolą heheheh