Problem rozwiązany.
Po premierze rozszerzenia Wojna na Morzu do gry Battlefield 4 wielu graczy zaczęło narzekać na ogromne lagi odbierające całą przyjemność z rozgrywki wieloosobowej. Za pośrednictwem oficjalnego bloga twórcy poinformowali, że przyczyna braku płynności była zła konfiguracja serwerów do gry dla 64 graczy. Jednocześnie studio DICE zapewniło, że problem został rozwiązany w trybie natychmiastowym.
„Zainwestowaliśmy w nowy sprzęt, aby rozwiązać ten problem” – czytamy w poście wiceprezesa studia DICE Karla Magnusa. Poinformował on także, że wdrożenie i uruchomienie wydajniejszych serwerów miało miejsce wcześniej w tym tygodniu. Podobno poprawę można było zobaczyć od razu. Jeśli gracie – dajcie znać czy tak faktycznie było i jest.
Pomijając już fakt, że serwery powinny być przygotowane przed premierą rozszerzenia, trzeba przyznać, że twórcy poradzili sobie z problemem całkiem szybko. Przypomnijmy bowiem – premiera Wojny na Morzu odbyła się 15 kwietnia bieżącego roku. Mimo to w poście Magnusa czytamy, że „proces trwał dłużej niż byśmy [DICE] tego chcieli, ale chcieliśmy być stuprocentowo pewni, że będzie to zrobione prawidłowo”.
Źródło: Battlefield Blog
Komentarze
37Same kłamstwa :D
Nawet tego nie zrobili ze względu na naciski .
Koniec problemów z Battlefield'em?
Polecam obejrzeć :
http://www.youtube.com/watch?v=W1s-a3dV5Oc
Szczegolnie rodzial z netcodem
A to strona ,nieoficjalna listą bugów :
http://tracker.badmin.net/
Taka mała ciekawostka. Jeszcze niedawno było ich 9 stron. Teraz już jest 14
Teraz tylko czekać jak się uda Homefront2 :S