Battlefield V – w sieci zaroiło się od filmów rozgrywki, w tym także z GeForce RTX
Podczas targów Gamescom 2018 dziennikarze mieli możliwość nagrywania swoich sieciowych potyczek w Battlefield 5, i to zarówno podczas zamkniętych pokazów gry na samych targach, jak i wcześniej, na premierze kart GeForce RTX. Embargo na te materiały właśnie spadło...
Jednym z najgorętszych tytułów tegorocznego Gamescomu był z pewnością Battlefield V. Nie da się ukryć, że spora w tym zasługa nowych kart GeForce RTX. Wszak piąta odsłona Battlefielda była jednym z tytułów, na których prezentowano potęgę ray-tracingu i odbić w czasie rzeczywistym.
Wówczas jednak ograniczono się do niewielkich fragmentów gry. Do tego jeszcze najwyraźniej specjalnie przygotowanych i wykadrowanych. Później, na samych targach Gamescom 2018, można było pograć w Battlefiled V na jednej z nowych map, ale już bez wsparcia GeForce RTX.
Co istotne, media mogły nagrywać rozgrywkę, ale z zastrzeżeniem, że nie zostanie ona ujawniona przed określoną datą. Z uwagi na ostatnie, tragiczne wydarzenia w USA embargo na wszelkie tego typu materiały zostało nieznacznie przedłużone. W końcu jednak sieć zaroiła się od filmów z rozgrywki i możecie zobaczyć jak prezentuje się Battlefield V w Bitwie o Rotterdam, i to zarówno z, jak i bez dodatkowych mocy GeForce RTX.
Komentarze
32System cząsteczkowy fajnie się prezentuje, nawet dużo lepiej niż odbicia przy RTX.
Moze finalna wersja będzie lepsza albo lokacje na filmiku są nieciekawe czy tez jest zbyt duza kompresja by cos ocenic.
I coś czuje że w kampanii single player, gdzie grafika jest zawsze lepsza niz w trybie multi, ta gierka z RTXem pozamiata. A tu za chwile nowy Tomb Raider, Metro Exodus i inne szpile z tą technologią.
Albo ewentualnie jakiegoś Battlefronta z mapą przypominającą to: https://assets.vg247.com/current//2017/07/battlefront_2_closed_alpha_leak_screen_3.png
Jeżeli oni potrafili takie oświetlenie, cieniowanie i refleksy zrobić za pomocą rasteryzacji to ciekawe jakby to wyglądało z zaawansowanym ray tracingiem.