EA zdecydowała się na przedłużyć betę do jutra - sprawdzamy jak działa gra w różnych konfiguracjach
Jeśli przegapiłeś start bety Star Wars: Battlefront II (która pierwotnie miała zakończyć się wczoraj) to jeszcze nic straconego. Masz czas do jutra. Beta oferuje między innymi pojedynki pomiędzy myśliwcami w kosmosie, walki pomiędzy droidami i klonami na Naboo, bądź możliwość wcielenia się w Darth Maula.
Oficjalne wymagania gry opartej na silniku Frostbite znamy już od jakiegoś czasu, ale jak ma się to do rzeczywistości? Na początek sprawdziliśmy działanie gry na zintegrowanej grafice APU AMD A12-9800E (RAM 2400 MHz). Wideo nagrywaliśmy za pomocą zewnętrznego grabbera, a program Action! został uruchomiony jedynie do pomiaru klatek na sekundę (prawy górny róg).
W niskich rozdzielczościach i przy ustawieniach niskich można nawet pograć, ale widać pewne problemy - tryb DX12 działa wolno, a po kolejnych uruchomieniach gra zaczyna działać znacznie wolniej. Spowodowane jest to prawdopodobnie tym, że AMD zaspało z aktualizacją sterowników do APU, bowiem najnowszą wersją dla tego sprzętu jest nadal 17.7.2.
Wykorzystując popularną kartę ze średniego segmentu (Radeon RX 480) można już spokojnie pograć nawet w rozdzielczości QHD (2560 x 1440) i ustawieniach ultra. Jako, że nasz wideo grabber ogłosił chwilowy bunt, w tym przypadku materiał nagraliśmy za pomocą mechanizmu ReLive (wbudowanego w sterowniki Crimson), ponownie z włączonym Action! do pokazania szybkości działania gry (w tym przypadku pomiar nie jest precyzyjny, bowiem komputer równocześnie nagrywa materiał wideo).
Battlefront II nie powinien zbytnio obciążyć naszych kompów, a prezentuje się naprawdę nieźle. Premiera Battlefront II ma nastapić 17 listopada i wtedy też na naszych łamach znajdziecie więcej testów z tej gry.
Źródło: EA, informacja własna
Komentarze
10