Bloodborne po ostatniej aktualizacji jest już grą niemal doskonałą
Produkcja From Software ma do zaoferowania naprawdę wiele, a ostatnia aktualizacja pozbawiła ją tych elementów, które akurat nie były potrzebne.
Bloodborne z pewnością będzie bić się o tytuł najlepszej tegorocznej gry na PlayStation 4. Produkcja studia From Software ma do zaoferowania naprawdę wiele, a ostatnia aktualizacja pozbawiła ją tych elementów, które akurat nie były potrzebne.
Patch oznaczony numerkiem 1.03 wyeliminował największą chyba bolączkę Bloodborne, a więc naprawdę długi czas ładowania kolejnych lokacji, a także czas wznawiania rozgrywki po śmierci bohatera. Teraz wynosi on około 5-15 sekund, a więc w porównaniu do stanu wcześniejszego jest naprawdę dobrze. Co więcej, ekrany ładowania wzbogacone zostały o opisy wybranych przedmiotów.
Poza tym twórcy pozbyli się błędu, wskutek którego niekiedy nie dało się korzystać z wind. Kilku graczy zgłaszało też sytuację, podczas której w trakcie walki z bossem ten nagle stawał w bezruchu, ale i to zostało wyeliminowane.
Nie powinny pojawiać się już także problemy z matchmakingiem, ponieważ przy korzystaniu z funkcji Rest Mode gra powracać będzie to swojego głównego ekranu.
Rozgrywka będzie teraz zatem jeszcze przyjemniejsza, a jeśli nie zdecydowaliście się na sięgniecie po grę to być może zachęci was do tego nasza recenzja.
Źródło: dualshockers, eurogamer.net
Komentarze
21Nikt nie przekona mnie do tej gry.
Czy wgrywania - owszem zmniejszone ale mają po 20-30sekund, czasem więcej np. 38 sekund
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-bloodborne-loading-times-improved
W co-opie jest ~20 klatek
https://www.youtube.com/watch?v=aBAugV34Xwo
A normalnie nawet jak najczęściej jest 30 to gra nadal nie jest płynna bo ma szarpanie nawet gdy nie gubi klatek
https://www.youtube.com/watch?v=K6jxhgMteB4
Co by nie robili, pozostanie to slasher chodzący w 30fps (już niech będzie że zakładam absolutnie stałe 30 przez 100% czasu gry)
Doskonałość?
Mechanika gameplayu w tej grze jest na 2/10 (-7 punktów za 30fps w gatunku slasherów)
Że nie ogólnie 2/10? Jasne. Ale o czym my tu mówimy? Nie o GRZE czasem?
Co sugeruje nazwa "gry"?
a) słuchanie muzyki?
b) wkręcanie się w historię postaci?
c) szydełkowanie?
d) oglądanie filmu?
czy może
e) granie?
Mechanika gry to najważniejsza rzecz w grach, gdzie sam gatunek daje szansę na dobrą zabawę i dobry poziom owej mechaniki. Fani Heavy Rain i Orderów mnie zaraz zjedzą. Choć nie wszyscy, niektórzy rozumieją bez problemu, że są fanami filmów, i brak gry w grze, a w jej miejsce danie filmu, im pasuje, ale istnieją też ludzie, których filmy nie bawią tak bardzo jak ich. Tacy ludzie kupują grę, używają jej i recenzują je jako gry.
W które się gra.
Teraz odstęp na danie niektórym chwili czasu na przetworzenie tych skomplikowanych informacji.
Trzydzieści klatek to dla grania, dla KONTROLI, dla której podczas grania trzymamy w rękach jakieś dziwne przedmioty z przyciskami, krzyżakiem i analogami, jest...
jak słuchanie muzyki z filharmonii przez odtwarzanie nagrania na głośniczku w zegarku.
Takie coś brzmi "niemal doskonale" według autora newsa ;)