Bloodborne ze świetną akcją promocyjną - Sony zachęca do oddawania krwi
Najnowsza akcja promocyjna zasługuje na jedynie ciepłe słowa. Zdecydowano się bowiem połączyć reklamę z czymś niezwykle pożytecznym.
Bloodborne nie potrzebuje już specjalnej reklamy, ale mimo tego Sony nie ustaje w promowaniu nowego działa From Software. Najnowsza akcja promocyjna zasługuje jednak na jedynie ciepłe słowa. Zdecydowano się bowiem połączyć reklamę z czymś niezwykle pożytecznym.
Z okazji zbliżającej się premiery Bloodborne Sony postanowiło rzucić graczom wyzwanie. Aby je zrealizować powinni połączyć oni siły, zakasać rękawy i stanąć oko w oko ze swoim strachem. Mówiąc dokładniej, w dniu 25 marca 2015 roku oddać mogą krew na rzecz Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa (oddział w Warszawie).
"Wzorując się na początku najnowszej gry studia From Software, pt. Bloodborne – gdzie bohater przechodzi tajemniczą transfuzję krwi w nadziei na pozbycie się koszmarów, które go nękają – prosimy graczy o oddanie krwi, aby pomóc w ratowaniu życia i walce z chorobami. Utrata krwi w imię gry wideo nigdy nie była tak satysfakcjonująca!"
Zainteresowani zjawić powinni się 25 marca przy Pałacu Kultury i Nauki obok Stacji Metro Centrum w Warszawie w godzinach 11:00 – 16:00. Dla tych, którzy zdecydują się oddać krew przewidziane są niespodzianki od PlayStation Polska.
Źródło: PlayStation Polska
Komentarze
18Transfuzja dla tarowania życia fizycznego? Jak najbardziej choć potem trzeba się zmierzyć z pewnymi nieprzewidzianymi, subtelnymi zmianami w psychice.
Oddawanie krwi w ramach reklamy gry? ewenement.
Ale przynajmniej coś pożytecznego.