Studio Sledgehammer Games potwierdziło, że gra na wszystkich platformach zaoferuje 60fps i ujawniło nowe tryby.
Na premierę Call of Duty: Advanced Warfare musimy jeszcze poczekać dwa i pół miesiąca. Mogłoby się jednak wydawać, że wiemy już o niej wszystko. Twórcy po raz kolejny postanowili nam udowodnić, że zdecydowanie tak nie jest.
Jeden z producentów gry – Mike Mejia – przyznał, że gra na wszystkich platformach zaoferuje szybkość 60 klatek na sekundę. Jednocześnie jednak dodał, że jest zbyt wcześnie, by mówić o rozdzielczościach. Podczas wywiadu dla OXM, Mejia powtarzał, że najważniejsza dla studia Sledgehammer Games jest mimo wszystko optymalizacja, z której – swoją drogą – „w tej chwili jesteśmy bardzo zadowoleni”.
Inny przedstawiciel studia Sledgehammer – Michael Condrey – potwierdził natomiast, że w grze Call of Duty: Advanced Warfare obecny będzie asystent celowania. Dodał jednak szybko, że nie będzie żadnego problemu z jego wyłączeniem. Ciekawostką może też być funkcja Supplu Drops – gracze będą mogli zdobywać bronie podczas kampanii, które następnie będą mogły być wykorzystywane w trybie multiplayer.
Jeśli już jesteśmy przy kampanii, studio Sledgehammer Games zapowiedziało, że przygotowuje także coś specjalnie dla miłośników tradycyjnej rozgrywki. Znaczenie egzoszkieletów – będących jedną z najważniejszych nowości w Advanced Warfare – zostanie w tym trybie znacząco umniejszone (lub wręcz całkowicie zostaną one wyeliminowane).
Coundrey zdradził także, że twórcy intensywnie zastanawiają się nad wprowadzeniem do Advanced Warfare trzecioosobowej perspektywy. Z góry jednak uprzedził, że nie mamy co na nią liczyć w dniu premiery. Ta odbędzie się – przypomnijmy – już 4 listopada bieżącego roku. Platformami docelowymi są komputery osobiste, jak również konsole Xbox One i 360 oraz PlayStation 4 i 3.
Źródło: VG247
Komentarze
15