Jesteście ciekawi, czy Wasze komputery poradzą sobie z nową odsłoną serii?
Weekend przynosi nam dość ważne informacje dla wszystkich graczy, którzy czekają na premierę Call of Duty: Advanced Warfare i jednocześnie korzystają z platformy PC. Jesteście ciekawi, czy Wasze komputery poradzą sobie z nową odsłoną serii?
Na oficjalnej stronie gry pojawiły się przez chwilę wymagania sprzętowe wersji PC. Taka wiadomość nie mogła przejść bez echa w związku z czym śpieszymy z przekazaniem jej również Wam.
Znamy wprawdzie jedynie minimalne wymagania sprzętowe nowego Call of Duty, ale to i tak sporo. Okazuje się, że są one dość wysokie, ponieważ pojawiła się w zmianka o 6 GB pamięci RAM (punkt ten był kwestią sporną już w poprzedniej odsłonie serii) i karcie graficznej pokroju ATI Radeon HD 5870.
Minimalna konfiguracja sprzętowa dla Call of Duty: Advanced Warfare:
- system operacyjny: Windows 7 64-bit / Windows 8 64-bit
- procesor: Intel Core 2 Duo E8200 2,66 GHz / AMD Phenom X3 8750 2,4 GHz lub lepszy
- RAM: 6 GB RAM
- wolne miejsce na dysku twardym: 40 GB
- karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX GTS 450 / ATI Radeon HD 5870 lub lepsza
Jeśli chodzi o konfigurację zalecaną to obejmować ma ona m.in. procesor Intel Core i5 680 3,6 GHz, 8 GB pamięci RAM i kartę graficzną na miarę NVIDIA GeForce GTX 760. Na potwierdzenie tych informacji musimy jednak jeszcze poczekać.
Przypomnijmy, iż Call of Duty: Advanced Warfare zadebiutuje 4 listopada. Gra pojawi się nie tylko na PC, ale również na konsolach Xbox One i PlayStation 4, a także Xbox 360 i PlayStation 3.
Źródło: dsogaming
Komentarze
66Call of Duty (silnik gry id Tech 3)
Call of Duty 2 (silnik zmodyfikowany id Tech 3)
Call of Duty 3 (silnik Treyarch NGL konsole)
i zaczynają się schody:
Call of Duty 4: Modern Warfare (silnik IW engine 4.0)
Call of Duty 5: World at War (silnik IW engine 4.0)
Call of Duty 6: Modern Warfare 2 (silnik IW engine 4.0)
Call of Duty 7: Black Ops (silnik IW engine 4.0)
Call of Duty 8: Modern Warfare 3 (silnik zmodyfikowany IW engine 4.0)
Call of Duty 9: Black Ops 2 (silnik zmodyfikowany IW engine 4.0)
Call of Duty 10: Ghosts (silnik zmodyfikowany IW engine 4.0)
Call of Duty 11: Advanced Warfare (silnik ??? zgadnijcie ???)
lepiej zagram na xboxie360 i ps3
U mnie na GTX 460/8GB RAM/Phenom II x4 4.2GHz dało się pograć w 50-60 fps 1440x900 tekstury,detale high + FXAA
Na HD5870 musiałem zjechać na Medium i 720p ,żeby było płynie dobrze ,że nie kupiłem tego czegoś, tylko prawilne demo ograłem, w tym przypadku też tak zrobię bo optymalizacja też pewnie będzie ssała ;)
Te 6GB RAM to znów beka z deweloperów tak jak legoras wspomniał gdyby nie Steam006 nie każdy by mógł pograć, jak się okazało 2-3GB RAM to była pusta linia kodu, i jakieś śmieci z anti-cheata, aż dziw bierze ,że gra która wygląda gorzej niż BF4 ma większe wymagania :)
http://static.giantbomb.com/uploads/scale_medium/16/168537/2564583-call+of+duty+dog.jpg
Przecież te kary dzieli przepaść wydajnościowa.
Albo nV (aż tak) posmarowała w co wątpię albo po prostu błąd w tekście.
BTW.
Miło widzieć w minimalnych OS 64bit.
http://steamcommunity.com/app/209160/discussions/0/648811852726950094/
http://www.dsogaming.com/news/this-is-why-our-call-of-duty-ghosts-performance-analysis-is-postponed/
Swoją drogą wersja ps4 również miała problem z tymi teksturami, ale tam poprawił to patch :P, którego się nie doczekałem na PC.
Na PC jest natomiast nieoficjalne rozwiązanie tego problemu :). Pierwszym jest kupno karty z większą ilością Vramu :D, a drugim edycja pliku gry :
https://www.youtube.com/watch?v=-Xu39X0KPYE