Activision atak na Chiny
Activision w swoich planach coraz śmielej myśli o Chinach. W ostatnim czasie nawiązało nawet współpracę z tamtejszym studiem Tencent, a owocem ma być
Call of Duty: Online adresowane specjalnie dla graczy z Państwa Środka.
Tak, tak - obecnie kolejna część Call of Duty przewidywana jest tylko i wyłącznie na rynek chiński. O ile Activision debiutuje w tej formie współpracy, dla Tencent nie jest to zupełne novum. Od pewnego czasu administruje bowiem m.in. Warface, czyli opierający się na podobnych zasadach projekt Crytek. Pisaliśmy o niej już w 2010 roku i niestety - wbrew nadziejom - nic nie wskazuje na rychłą premierę w Europie czy Stanach Zjednoczonych.
O Call of Duty Online wiemy niestety bardzo niewiele. Na pewno będzie darmowa, bazować ma na dokonaniach technologicznych ostatnich części z serii, prawdopodobnie ukaże się tylko na pecetach.
Wśród strategicznych zadań produkcji z pewnością należy wymienić budowanie marki na cieszącym się olbrzymią autonomią rynku chińskim (który dwanaście lat oczekiwania na Diablo III rekompensował sobie m.in. kilkoma częściami popularnego hack&slasha w wykonaniu własnych twórców).
Jest więcej niż prawdopodobne, że to tylko preludium do dalszych poczynań Activision w Chinach, a także otwarcia nowego studia w Szanghaju.
Więcej o grach:
- Guild Wars 2: premiera nowej odsłony popularnej gry MMO jeszcze w te wakacje
- FIFA 13 - data premiery gry, edycja Ultimate dla najszybszych fanów
- Ogniem i Mieczem 2: Ku Karaibom - mod fanów Mount&Blade zrobiony przez fanów gry
- Tomb Raider - będzie więcej niż jedna część, Lara Croft przemówi głosem bohaterki Californication
- Zynga Unleashed - nadchodzi FarmVille 2 w 3D
Źródło: vg247
Komentarze
16czyli nic nowego nie dali,płatnę będą mapki:D które w CoD:MW1 były za free i dawane to patchy a nie bulić kasę za pakiet map których będzie 20(MW3) plus gra -.-dojenie z ludzi kasy ale wolę pograć w MW1 multi największy fun daje mi do teraz:)