Firma Treyarch odpowiedzialna za produkcje najnowszej odsłony serii Call of Duty pod tytułem World at War opublikowała dziś minimalne wymagania sprzętowe tejże gry. Przedstawiona specyfikacja, którą prezentujemy poniżej wydaje się być raczej skromna, choć warto zwrócić uwagę, że od czasu znakomitej „czwórki” Call of Duty stał się bardziej łakomy na moc procesora (poprzednio „wystarczało” AMD 64 2800+ lub Intel Pentium 4 2,4Ghz).
- Procesor: AMD 64 3200+, Intel Pentium 4 3.0GHz + lub lepszy
- Pamięć RAM: 512MB (dla Windows XP) lub 1GB (dla Windows Vista)
- Karta graficzna: Nvidia 6600GT, ATI Radeon 1600XT lub lepsza (wymagana obsługa Shader 3.0 lub wyżej)
- Pamięć karty graficznej: 256MB
- Dysk twardy: 8GB
Według zapewnień twórców i koncernu Activision Call of Duty: World at War ma pojawić się pod koniec bieżącego roku.
Komentarze
9DAWIDDVD emulacja to nie to samo co konwersja! Nie przesadzaj z ta jakoscia gier na konsole. GTAIV na moim PS3 chrupie strasznie jak gliny gonia. Zas sama rozdzielczosc jest nawet mniejsza niz 720p (Halo3 (X360) , Haze (PS3) , GTAIV (PS3) GT5 ma 1080p ale niestety kosztem biednego otoczenia (plaska trawa, drzewa w stylu dwie tekstury na krzyz) Cos za cos :(
i nie widzicie ile detali jest po obcinanych w tych tytułach. ile razy rozmawiam z etuzjasta konsol to mowi mi jak to grafa jest super w konsolach. jest niezłą ale dla mnie jest syntetyczna i cukerkowa, a w dodatku programiści dokładnie wiedza pod co piszą grę.
no i liczę ze w sieci będzie równie dobra jak poprzednik.