Firma Techland poinformowała dziś, że udostępniony już został patch 1.1 dla pecetowej wersji Call of Juarez: Więzy Krwi. Aktualizacja ta oprócz wprowadzenia kliku drobnych zmian w rozgrywce poprawia głównie tryb wieloosobowy poprzez polepszenie balansu klas postaci (między innymi: Szpieg, Strzelec, Hombre, Weteran i Snajper). Dodatkowo umożliwia ona również korzystanie z przygotowanego przez Techland UCCP (User Contenet Creation Package).
Główną zaletą UCCP (User Content Creation Package) jest potężny, ale łatwy w obsłudze edytor ChromeED. Jest on w pełni funkcjonalnym narzędziem do tworzenia oraz modyfikowania map w trybie multiplayer oraz singleplayer. W trybie uproszczonym oferuje kreator poziomów, który przeprowadza użytkownika krok po kroku, przez proces tworzenia całych poziomów (przy uproszczonym interfejsie).
Z kolei tryb zaawansowany pozwala w pełni używać możliwości jakie oferuje ChromeED, poprzez udostępnianie profesjonalnych narzędzi, używanych podczas procesu tworzenia Call of Juarez: Więzy Krwi. Tryb jest idealnym rozwiązaniem dla wymagających i doświadczonych modderów, którzy chcą mieć pełną kontrolę nad używanym contentem. Wraz z ChromeED, Techland oferuje eksporter dla standardu 3D Studio Max, umożliwiając w ten sposób importowanie własnych modeli do gry (wspierane są również tekstury, animacje, efekty specjalne, muzyka i dźwięki).
Dodatkowo Techland udostępnił użytkownikom wszystkie assety używane podczas tworzenia Call of Juarez: Bound in Blood, dzięki czemu mogą oni sami używać ich we własnych kreacjach.
Dzięki UCCP wszyscy chętni gracze mogą korzystać z prostych w obsłudze narzędzi wykorzystywanych podczas tworzenia Call of Juarez: Więzy Krwi. Więcej informacji na temat UCCP można znaleźć na www.cojmodding.com
Poniżej pełna lista zmian aktualizacji 1.1.
Ogólnie:
- dodana funkcja autouaktualniania
- dodane wsparcie dla map stworzonych przez użytkowników
- poprawiony problem z uruchamianiem gry na niektórych procesorach czterordzeniowych
- poprawiony problem z uruchamianiem gry lub brakiem dźwięku na niektórych kartach dźwiękowych
Gra dla pojedynczego gracza:
- poprawiony problem, związany z małą płynnością gry, występujący w końcówce rozdziału trzeciego
- inne drobne zmiany
Gra sieciowa:
- poprawiony błąd objawiający się zerwaniem połączenia z internetowym lobby
- dodana możliwość wyłączenia automatycznego przycelowania dla podwójnych rewolwerów
- zmniejszony limit czasu w niektórych trybach rozgrywki by zapobiec zdobyciu zbyt dużej ilości pieniędzy w jednym meczu
- wydłużony czas odrodzeń, zmieniony sposób odrodzeń
- dodany system zgłaszania nadużyć
- dodatkowe zabezpieczenia przed oszukiwaniem
- dodany czat na ekranie wyboru postaci po śmierci
- ulepszone parametry postaci dla szpiega, strzelca, hombre, weterana i snajpera
- inne drobne zmiany
Patch 1.1 Call of Juarez: Więzy Krwi możecie pobrać z tej strony.
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!