Współpraca ogłoszona została dziś i obydwie strony zapewniają, iż będzie ona zakrojona na szeroką skalę.
Activision ma pod swoimi skrzydłami wiele gier, które trafiają także do Polski. Od teraz ich dystrybucją na terenie naszego kraju zajmować będzie się CDP.PL.
Współpraca ogłoszona została dziś i obydwie strony zapewniają, iż będzie ona zakrojona na szeroką skalę. Uwzględniać ma wszystkie kolejne tytuły wydawane przez firmę Activision w Polsce z Call of Duty: Black Ops III na czele.
„Jesteśmy zaszczyceni decyzją Activision o powierzeniu nam dystrybucji całego katalogu. To dla nas wielkie wyróżnienie i jednocześnie potwierdzenie, że nasza dotychczasowa praca z innymi wydawcami została zauważona. Jesteśmy głęboko przekonani, że nasze doświadczenie i zaangażowanie przełożą się na sukces wszystkich tytułów Activision w Polsce.” - mówi Michał Gembicki, CEO CDP.pl
Jednocześnie przypomniano, iż Activision promować będzie swoje nadchodzące tytuły na targach Gamescom 2015. Na stoisku Sony w hali 7.1 będzie można zagrać w Call of Duty: Black Ops III, Destiny: The Taken King i Guitar Hero Live. Grywalna wersja Skylanders SuperChargers dostępna będzie natomiast na stoisku Nintendo w hali 9.1 A10/B10.
„W tym roku przedstawimy to, co mamy najlepsze, i niezmiernie się cieszymy, mogąc zaprezentować te innowacyjne produkty na największych w Europie targach gier i interaktywnej rozrywki. Pragniemy przekazać nasze gry bezpośrednio w ręce fanów, aby mogli na własnej skórze odczuć innowacyjność i kreatywność naszych zespołów. Przede wszystkim liczy się zabawa i nie możemy się już doczekać pierwszych reakcji europejskich graczy w Kolonii.” - Eric Hirshberg, dyrektor generalny Activision Publishing Inc.
Źródło: blog.cdp, youtube
Komentarze
4