Budowniczy to kolejny nowy element, który ma sprawić, że miasta w Civilization Vi będą dosłownie żyły.
Rozwijanie miast w Civilization VI będzie się nieco różniło od tego, z czym mieliśmy do czynienia w poprzednich odsłonach serii. Niedawno twórcy omawiali system dzielnic, które pozwolą sprawniej zarządzać rozrastającą się metropolią. Teraz zwracają uwagę na kolejny nowy element w grze: budowniczych.
Budowniczy w Civilization VI zastąpią robotników z „piątki”. W przeciwieństwie do nich, ulepszenia będą wprowadzali natychmiastowo. Nie oznacza to jednak, że przyjecie odpowiedniej strategii będzie łatwiejsze. Wręcz przeciwnie – budowniczy będą mieli bowiem ograniczoną liczbę „użyć”.
„W Sid Meier’s Civilization VI miasta w fizyczny sposób będą rozrastały się na mapie świata, by otworzyć nowe strategiczne możliwości, a aktywne odkrywanie nowych technologii i kultura odblokują nowe ścieżki gry. Miasta wymagają rozważnego planowania, a rezultaty działania twojego planu widzisz od razu” – zapowiadają twórcy.
Jednostki budowniczych będą normalnie rekrutowane. Następnie będą mogły – na nasze wyraźne polecenie – rozwijać pod określonym kątem poszczególne elementy naszej metropolii. Więcej na temat tej nowości możecie dowiedzieć się, oglądając poniższy materiał wideo:
Premiera gry Civilization VI odbędzie się 21 października 2016 roku. Wyłączną platformą docelową są komputery osobiste.
Źródło: Cenega, 2K Games
Komentarze
18Dla mnie to krok w tył również.
Co do reszty - coz - grafika istotnie nieco zbyt tabletowa, ale zobaczymy - do premiery jeszcze troche czasu...
Grywalność i optymalizacja, niczego więcej nie chcę a grafika jest akceptowalna.
Fajnie byłoby pograć w Civ na tablecie :)