Star Wars: Battlefront na PC może i ładniejszy, ale niektóre funkcje tylko na konsolach
Kooperacja na podzielonym ekranie nie dla PC.
Na Star Wars: Battlefront ostrzy sobie zęby wielu graczy. Niestety będzie to kolejny z tytułów, który nieco różnić ma się w zależności od platformy docelowej.
Właściciele PC liczą zapewne na to, że otrzymają najładniejszą oprawę graficzną i jeśli mają odpowiednio mocny sprzęt to rzeczywiście mogą się tego spodziewać. Nie znaczy to jednak, że korzystający z konsol PlayStation 4 i Xbox One muszą czuć się gorzej. Oni również otrzymają coś na wyłączność.
Star Wars: Battlefront stawiać ma głównie na zabawę wieloosobową - zarówno w klasycznym trybie multiplayer jak i w kooperacji. Ta druga dostępna będzie na każdej z platform, ale tylko na konsolach można będzie bawić się na podzielonym ekranie. Z oczywistych względów w ich przypadku jest to funkcja bardziej potrzebna niż na PC, ale zapewne również niektórzy posiadacze komputerów lubią z niej czasem skorzystać. Twórcy nie ujawnili jednak powodów, dla których podjęto taką a nie inną decyzję.
Warto dodać jednocześnie, że najbliższy czas, cokolwiek to dla twórców znaczy, przynieść ma nam sporo informacji dotyczących rozgrywki w poszczególnych trybach, a także prezentacje kolejnych materiałów wideo.
Przypominamy, iż Star Wars: Battlefront ukaże się na naszym rynku 19 listopada w polskiej wersji językowej (napisy).
Źródło: starwars.ea
Komentarze
39BF4 oraz BF:H na PS4 (900p 60-40fps) + Medium ustawienia na PC więc i w SW:BF bym się spodziewał tego samego
Więc żaden wyczyn dla PC, mój 570 na ultra bez MSAA ale z AAx16 i FXAA z efektami (bloom,hdr,dof moja własna preferencja dla lepszej widoczności) na low 1080p +70fps a jaki 570 jest stary i tani ;)
SW:BF grałem w Alphe mój stary 570 w 900p na wysokich +FXAA AAx16 trzymał 60 fps a GTX 680 w 1080p ~80fps na Ultra bez MSAA nie schodziła gra poniżej 60.
Więc tu i tu poziom nie osiągalny dla PS4 & X1
Obie grafy działały z procem i5 3570k@4.2GHz i 8GB RAM ;)
Optymalizacja supcio :)
Frajerzy z WB/Rocksteady/Iron Galaxy/UbiCrap i reszta bałwanów patrzcie i uczcie się :)
Ja nigdy nie zamieniłbym gry po sieci na PC np. w CoD UO czy MW 3 - klawiatura i dobra myszka - emocje gwarantowane.
Podzielony ekran - Po co ???
Może i fajne ale na krótką mete.
znając życie i na PC będzie dostępne ale w dalszym terminie.
Konsole niedaja rady utrzymac stalych 60fps w multikach , maja za slabe cpu , przylkad bf4 i tu bedzie podobnie .
Juz bym wolal zeby dali locka na 30 klatek w battlefront , ale nie marketing muszi byc ze nex gen uciaga 60 klatek , ktore faktycznie beda tylko podczas wybiegania z bazy :( , mam nadzieje ze dropy niebeda uciazliwe bo bede gral na ps4 .
I wcale nietrzeba kompa za niewiadomo ile kasy , zapewne pc za 2500-3000 zloty uciagnie star wars w stalych 60 klatkach na ustawieniach konsolowych ktore zapewne beda wysokie nie ultra ,
Jakby co to nawet telewizory "600 Hz" mają przetwornice w 30 fps ;)
DICE chyba wyda wreszcie konkretną grę. Pierwszą od czasów genialnego BAD COMPANY 2.