Premiera we wrześniu, więc nie wiemy jeszcze jak brzmi, ale prezentuje się doprawdy efektownie. Czy ładnie to już kwestia gustu.
Jeśli lubicie sprzęt i gadżety, które prezentują się efektownie, to nowy głośnik bezprzewodowy od Creative, powinien was zainteresować. Halo zawdzięcza swoją nazwę świetlnemu „okręgowi”, będącemu jego cechą charakterystyczną.
Creative Halo obsługuje 16,8 miliona kolorów, które mogą układać się w 12 „hipnotyzujących” (według producenta) efektów świetlnych. Emituje je „poprzez lustrzane zwierciadło - nagradza użytkowników doznaniami nadającymi wyjątkową atmosferę podczas zabawy tanecznej lub spokojnego słuchania muzyki”. Efekty przełącza się za pomocą aplikacji mobilnej Creative Xpectra, instalowanej na smartfonie lub tablecie (z Androidem lub iOS-em).
Poza tym jest to typowy głośnik bluetooth, który waży około pół kilograma i pozwala cieszyć się muzyką z dala od gniazdka elektrycznego przez maksymalnie 8 godzin. W kwestii jakości dźwięku oczywiście rewelacji nie można się spodziewać, ale producent twierdzi, że słuchacze powinni być zadowoleni, bo na pokładzie znalazły się dwa pełnozakresowe przetworniki w komorze bass reflex oraz pasywny głośnik niskotonowy.
Specyfikacja Creative Halo:
- Typ głośnika: bezprzewodowy
- Technologia: Bluetooth 4.2 (A2DP, AVRCP, HFP)
- Łączność przewodowa: AUX-In (mini jack)
- Akumulator (czas pracy): 2200 mAh (8 godzin)
- Ładowanie: przez micro USB
- Wymiary: 175 x 70 x 108 mm
- Waga: 510 g
Cena głośnika to 289 złotych, a jego rynkowa premiera została zaplanowana na tegoroczny wrzesień.
Źródło: Creative
Komentarze
6