Creative zorganizował w tym tygodniu konferencję prasową, by pochwalić się swoim sprzętem dla aktywnych, a przy okazji zwrócić uwagę na swój ostatni projekt, czyli sponsorowanie Łukasza Kalaszczyńskiego, Mistrza Polski w triathlonie.
Creative to marka, która w Polsce cieszy się niemałą popularnością. Jest tak przede wszystkim za sprawą ciekawych i dopracowanych urządzeń – także tych kierowanych do aktywnych użytkowników. Aby podkreślić tę swoją rolę, zdecydowano się na sponsorowanie Łukasza Kalaszczyńskiego, Mistrza Polski w triathlonie. Pochwalono się tym podczas konferencji prasowej, na której pokazano też najnowsze urządzenia.
Między innymi przypomniano o Outlier Sports, czyli niezwykle lekkich, wytrzymałych (poprzez dodatkowe uszczelnienia), a równocześnie dobrze brzmiących słuchawkach dla aktywnych użytkowników. Zwrócono uwagę na to, że są one sukcesywnie udoskonalane (na podstawie uwag otrzymywanych od profesjonalnych sportowców).
Przede wszystkim jednak zaprezentowano model Aurvana Trio. Są to audiofilskie słuchawki dokanałowe, które wyróżniają się na tle konkurencji hybrydowym systemem potrójnych przetworników. – „Dwa precyzyjnie zrównoważone armaturowe przetworniki dla czystego odtwarzania tonów średnich i wysokich oraz jeden przetwornik z biocelulozy zapewniający dokładny i mocny bas” – tłumaczy producent.
Poza świetnym brzmieniem słuchawki Aurvana Trio cechują się także niemal doskonałą izolacją akustyczną (98 proc.), bardzo szerokim pasmem przenoszenia (5 Hz – 40 kHz) i odczepianym przewodem MMCX z mikrofonem. Cena to 999 złotych.
Jeśli chcecie się dowiedzieć więcej na temat sportowych poczynań marki Creative, możecie obejrzeć zapis konferencji:
Źródło: Creative, White Magick. Foto na wejście: sportfotografia.pl
Komentarze
7