Crysis Remastered Trilogy na Xbox 360 oraz Xbox Series X i PS5. Czy faktycznie wypiękniał?
Może nie jest to najgoręcej wyczekiwana propozycja tego roku, ale zapewne znajdzie się spore grono graczy, którzy będą chcieli sprawdzić Crysis Remastered Trilogy. Ostatnie materiały dają mały przedsmak zabawy.
Crysis Remastered Trilogy na Xbox 360 i Xbox Series X
We wrześniu zeszłego roku wydano Crysis Remastered, zapowiedź Crysis Remastered Trilogy też nie była większym zaskoczeniem. Dokładnej daty premiery pakietu wciąż nie znamy, ale twórcy utrzymują, że zostanie od oddany w ręce zainteresowanych graczy już jesienią. Póki co muszą wystarczyć publikowane (na szczęście coraz systematyczniej) kolejne materiały wideo.
Tym razem padło na taki, który skupia się na scenach z wersji z Xbox 360 oraz z Xbox Series X. W tym przypadku takie porównania są tym bardziej interesujące, że Crysis kojarzy się właśnie z wieloma dyskusjami odnośnie grafiki i wymagań sprzętowych. Zresztą, Crysis Remastered też dał popalić komputerom i to niemal dosłownie.
Gameplay z Crysis Remastered na PlayStation 5
Swoje zdecydowała się dorzucić również ekipa Digital Foundry. W tym przypadku mamy do czynienia z Crysis 2 Remastered oraz konsolą PlayStation 5. Testy na bazie wczesnej wersji gry pokazują, iż można będzie tutaj liczyć na rozdzielczość 1440p oraz 60 klatek na sekundę.
Ostatnio potwierdzono, że cała trylogia Crysis Remastered będzie dostępna po polsku. Pełna lista platform docelowych obejmuje PC, konsole PlayStation i Xbox obecnej oraz poprzedniej generacji, a także Nintendo Switch.
Źródło: Crysis, Digital Foundry
Komentarze
6Przecież oczywistym jest, że stare generacje były za słabe do ustawień ultra nawet wtedy, więc na pewno na lepszym sprzęcie WYPIĘKNIEJE. To oczywista oczywistość.
Ciekawszym zdecydowanie porównaniem jest uruchomienie obu wersji w prawdziwych ustawieniach ultra, a nie (konsolowym) medium, każdy suwak w górę na PC... no i patrzymy, czy rzeczywiście jest postęp, czy większe wymagania uzasadniają nałożone poprawki, czy wygląda to lepiej, czy jednak zrobili jakiś DOWNGRADE, aby KONSOLE uciągnęły - tak jak w Crysis 1 Remaster, pomijam cukierkowość colorgradingu dla młodzieży niszczącą oryginalny klimat, ale skupiam się na downgrade - niby coś poprawili, niby raytracing, niby tekstury... ale np. fizykę skopali, o wiele gorsza jest, mniej elementów niszczalnych, bo co? BO KONSOLE NEXT GEN NIE UCIĄGNĄ. Ale no by na nich raytracing był i by można było sprzedać, bo halo, remaster, dodalismy ray tracing, kupcie to trzeba zorganizować.
Stąd wnoszę o dodanie poza wersjami reshade / remaster / remake - wersję REMIX.
Czyli ponowne zmiksowanie grafiki (nie jej polepszenie), aby były dodane jedne efekty, inne zabrane, ogólna wizja zmieniona pod nową grupę docelową. Ale Remix to nie Upgrade. Upgrade to nie jak coś "pogarszamy".