Chociaż Cyberpunk 2077 pozostaje jednym z najgoręcej wyczekiwanych tytułów, w ostatnich tygodniach nie wszystkie informacje na jego temat napawają optymizmem. Z najnowszymi jest podobnie.
Cyberpunk 2077 jednak bez pełnych podróży metrem
Wygląda bowiem na to, że finalna wersja Cyberpunk 2077 będzie nieco odbiegać od wcześniejszych założeń. Dość długi proces produkcji wydaje się w pewnym stopniu tłumaczyć zmiany, ale dla wielu graczy mogą być to zmiany na gorsze.
Night City to naprawdę duże miasto, a jednym ze sposobów poruszania się po nim miało być metro. Z informacji uzyskanych przez portal gamestar.de wynika, że należy nastawiać się jednak wyłącznie na coś w rodzaju teleportacji. Bohater (gracz) wybierze miejsce docelowe i szybko do niego przeskoczy, cała animacja z wsiadaniem do wagonu i podróżą zostanie pominięta.
W Cyberpunk 2077 nie zmienimy też wyglądu pojazdów i nie pobiegamy po ścianach
To pierwsza zmiana względem tego, czego można było oczekiwać na podstawie materiałów promujących grę. Nie jedyna jeśli chodzi o środki transportu. Samochodów rzecz jasna nie zabraknie, ale redakcja IGN donosi, że nie będzie można ich modyfikować. W ramach rekompensaty pojawić ma się wiele pojazdów różniących się między sobą, ale wątpliwe aby dało to tyle radości co samodzielny tuning.
Wydaje się, że najmniej kontrowersji wzbudzi deklaracja dotycząca poruszania się piechotą. Twórcy potwierdzili też, że zrezygnowali z opcji biegania po ścianach. Wedle pierwotnych założeń miało to pomagać podczas walk, ostatecznie jednak nieco zmieniła się wizja i samych starć i projektu miasta.
„Ach, biegnie po ścianach. To coś, co usunęliśmy z racji nowych decyzji projektowych, ale na pewno będzie dużo swobody w poruszaniu się, o to możecie być spokojni.” - Max Pears, projektant poziomów
Jak oceniacie te decyzje CD Projekt RED? Cyberpunk 2077 ma zadebiutować 19 listopada 2020 roku.
Źródło: gamestar.de
Warto zobaczyć również:
- Ray tracing, NVIDIA DLSS 2.0 i polski dubbing w Cyberpunk 2077
- Cyberpunk 2077 opóźniony raz jeszcze!
- Wiecie, ile lat powstaje Cyberpunk 2077? Można się zdziwić
Komentarze
31Oto dowod na to jak mozna zniszczyc oczekiwania graczy budując je najpierw ponad miare.
Na plus to chociaz fakt ze o tym pisza juz teraz.
Może za pierwszym razem byłoby ciekawe a potem to by było zwyczajnie irytujące.
A bieganie po ścianach ? Po grzyba to komu ?
Jeśli zaś chodzi o modyfikację pojazdów to lipa. W świecie w którym możemy zmieniać samych siebie, nie możemy sobie zmienić wyglądu durnego pojazdu. Tak, wiem, Płotki też nie można było pomalować, ale to było kilka wieków temu ;)
Bieganie po ścianach? To nie Titanfall.
Pozdrawiam tych co mi dali łapki w dół :D
z warcraft3 też tak było... kultowy blizz naobiecywał cudów a po premierze reforged wyszło na to, że gra to klops of the year... nie dość, że wycięli zapowiadany nowy kontent, to jeszcze wycięli kontent który w grze był od 20 lat xDDD i zrobił to wielce uznany i szanowany blizz... a do tego dote kiedys przejelo valve, a obecny ladder zaprojektowal i prowadzi gostek z bmw jako 3rd party software.... tak oto wielkie korporacje przejebuja swoje szanse i dobre projekty, a przy tym kroja frajerow...