Drugi, samodzielny dodatek do Dawn of War II już wkrótce. Przed premierą szykujmy się jednak na nadchodzącą betę.
Warto przeczytać: | |
Jak wiele rzeczy ostatnimi czasy, testy wczesnych wersji gier stały się dźwignią marketingową. Nie inaczej jest tym razem. Najszybciej będą mogli pograć przedstawiciele mediów i zaraz po nich wszyscy ci, którzy w taki czy inny sposób zapłacili już firmie Relic Entertainment.
Dzień po premierze bety (31.01.2011) dostęp do niej dostaną osoby, które złożyły już swoje przedpremierowe zamówienie Dawn of War II: Retribution. Natomiast wszyscy posiadający Dawn of War w swoich kontach Steam po dodatkowym tygodniu czekania też będą mogli pobawić się w testowanie.
A co w samej grze? Od początku otrzymamy wszystkie sześć ras dostępnych w trybie wieloosobowym. W to wliczona jest nie do końca znana jeszcze frakcja ludzi z Imperium. Zapewne też będą przeniesieni z singla Orkowie, Eldarowie i Tyranidzi. Ci dwaj ostatni to po kolei nacja rozwinięta technologicznie oraz stado wojowników nie liczące się ze stratami liczebnymi w swoim pościgu za celem. Najbardziej charakterystyczni, zielonoskórzy, będą gdzieś pośrodku tych skrajnych obozów.
W Retribiution napotkamy parę istotnych zmian. Między innymi na polu bitwy będzie można wydobywać surowce i wykorzystywać je do szkolenia żołnierzy wsparcia. Stworzymy również pojazdy bojowe i wykupimy bonusy dla poszczególnych oddziałów. A to wszystko na nowych mapach, z wykorzystaniem niespotykanych dotąd jednostek. Ci, którzy nie załapią się do bety, będą musieli poczekać na premierę do marca bieżącego roku.
Źródło: Ripten
Komentarze
7Space Marines, Chaos Space Marines, Eldar, Ork i Imperial Guard mają swoje specjalne wersje zapowiedziane, więc te rasy na pewno będą. Biorą pod uwagę dolną grafikę z gry kolejną frakcją będą Sisters of Battle lub Witch Hunters.
W necie można też znaleźć screeny na których dozbrajamy wojownika Tyranidów więc chyba i nimi można będzie zagrać.
Po co publikować takie coś, kiedy lepsze/dokładniejsze informacje są dostępne. Miłym ukłonem w stronę fanów DoW i fanatyków Warhammera 40k było by sprawdzenie o co w tym chodzi przed napisaniem newsa.
Tyranidom daleko do 'stada wojowników'. To rój, tak po prostu, tylko i aż. To nie są wojownicy tylko raczej drapieżniki. Nie mają też zdefiniowanych celi - pojawiają się, 'konsumują' cały system, szukają następnego.
O Eldarach też można napisać dokładniej. Imperium też jest rozwinięte technologicznie. Od Eldarów bardziej zaawansowani są chyba mimo wszystko Tau i Nekroni. Eldarzy to przede wszystkim rasa 'starożytna' z rozwiniętymi umiejętnościami 'psychicznymi' itp. Takie trochę elfy w kosmosie.
Odnośnie samej gry. Wiadomo już, że dostępni będą SM, Chaos, Orkowie, Eldarzy, Tyranidzi i Gwardia Imperialna. Oficjalne grafiki dość wyraźnie wskazują też na Inkwizycję. Ordo Xenos raczej odpada, nie wiadomo natomiast czy będą to przedstawiciele Ordo Malleus, Ordo Hereticus czy skład mieszany (Inkwizytor, Canones, Grey Knights, Celestian Squad + jakiś Assassin - czemu nie?) O ile mi wiadomo w kampanii pokierujemy każdą z frakcji, jednostki tak jak w oryginalnym DoW2 będą zdobywać lvl i nowe umiejętności a na polu walki będziemy zbierać dla nich nowy ekwipunek.
Więcej informacji na:
http://community.dawnofwar2.com