Gra nadal znajduje nabywców
Jak się okazuje Sniper Ghost Warrior nie jest jedyną polską produkcją, która osiąga w ostatnim czasie bardzo dobre wyniki sprzedaży. Produkcję City Interactive znacznie przebił bowiem Techland i jego Dead Island.
Wspólnie z Deep Silver, wydawcą gry, pochwalili się on osiągniętymi przez ten tytuł wynikami marketingowymi i przyznać trzeba, że wyglądają one naprawdę dobrze. Od momentu premiery gry Dead Island rozeszły się już 3 miliony egzemplarzy. Co więcej, sprzedaż cały czas utrzymuje się na wysokim poziomie i jest szansa na jeszcze wyższy wynik.
"Dead Island sprzedał się naprawdę dobrze w okresie przedświątecznym i jesteśmy zadowoleni, że utrzymał wysoki poziom sprzedaży od momentu premiery." - Aubrey Norris, menedżer marketingu i PR firmy Deep Silver.
Panowie! Spokojnie! Zostało jeszcze kilka egzemplarzy!
Więcej o grach:
- Battlefield 4: gra potwierdzona przez Franka Gibeau prezesa Electronic Arts
- Elder Scrolls V: Skyrim: kody do gry
- Afterfall: InSanity: gra o połowę tańsza
- Sniper: Ghost Warrior - sprzedano 2 mln egzemplarzy
- Sniper: Ghost Warrior 3: gra nieoficjalnie potwierdzona
Źródło: gameinformer
Komentarze
18Typowo denerwujące skalowanie poziomu...
Ogólnie gra jest dobra choć po chwili grania staje się strasznie monotonna.