Wieżowy cooler Deepcool GAMMAXX S40 dla wydajnych procesorów AMD i Intel
Chłodzenie składa się z wieżowego radiatora, czterech niklowanych ciepłowodów i 120-milimetrowego wentylatora.
Deepcool wprowadził do swojej oferty cooler GAMMAXX S40, który charakteryzuje się małymi wymiarami i powinien sprostać najwydajniejszym procesorom firm AMD i Intel.
Najnowsza konstrukcja chińskiego producenta wykorzystuje aluminiowy radiator z niklowanymi żeberkami oraz cztery miedziane rurki cieplne o średnicy 6 mm - również pokryte niklem. Inżynierowie zastosowali tutaj technologie CTT (Core Touch Technology) oraz D.A.C. (Double Airflow Channel) – pierwsza z nich odpowiada za bezpośredni kontakt ciepłowodów z procesorem i sprawniejsze odprowadzanie jego ciepła, natomiast druga za specjalnie wyprofilowany radiator i owiewanie chłodnym powietrzem elementów w pobliżu podstawki (na przykład sekcji zasilania).
Na radiatorze zainstalowano 120-milimetrowy wentylator z ramką absorbującą drgania. Model ten może się obracać z prędkością 900 – 1600 RPM, generuje hałas 17,8 – 21 dBA i ma wydajność sięgającą 55,5 CFM.
Cała konstrukcja waży 630 gramów i ma wymiary 120 x 81,3 x 143 mm. W zestawie znajdziemy zestawy montażowe dla podstawek AMD 754, 939, 940, AM2(+), AM3(+), FM1/2 oraz Intel LGA 775, LGA 1155, LGA 1156, LGA 1366, LGA 2011.
Specyfikacja chłodzenia Deepcool GAMMAXX S40:
- radiator: wieżowy pokryty niklem
- ciepłowody: 4x 6 mm (niklowane)
- wentylator: 120 mm PWM
- prędkość obrotowa wentylatora: 900 - 1600 RPM
- wydajność wentylatora: 55,5 CFM
- głośność wentylatora: 17,8 - 21 dBA
- wymiary: 120 x 81,3 x 143 mm
- waga: 630 gramów
- kompatybilność: 754, 939, 940, AM2(+), AM3(+), FM1/2, LGA 775, LGA 1155, LGA 1156, LGA 1366, LGA 2011
Jeszcze nie wiadomo kiedy i w jakiej cenie ten model pojawi się w sprzedaży.
Źródło: Deepcool
Komentarze
43a chińczycy są znani z podróbek które dobrze wyglądają z zewnątrz ,a w środku lipa np. amortyzatory do quadów lub rowerów [powietrzne i olejowe ,ale tylko z nazwy] gdzie okazywało się że mają zaworek do pompowani lub uzupełniania oleju który jest atrapą i nie ma wylotu do środka amora
więc przy teście takiego radiatora trzeba by przeciąć te rurki cieplne i sprawdzić co jest w środku i czy cokolwiek tam jest ,czy to tylko pręt stalowy z budowy pomalowany na złoto/srebrno :O)
serio? ponad metr wysokości? jak on się mieści do obudowy.. :/