Mamy kilka nowych informacji dotyczących gry oraz materiał wideo skupiający się na grafice w wersji PC.
Premiera Deus Ex: Rozłam Ludzkości już w przyszłym tygodniu. Wciąż poznajemy jednak ważne informacje, które czekających na ten tytuł zapewne zainteresują.
Finalnie rozwiązana została kwestia wsparcia dla DirectX 12. Twórcy kilka razy zmieniali zdanie, wydawało się, że z pracami uporają się do premiery, ale ostatecznie się to nie udało. W związku z tym Deus Ex: Rozłam Ludzkości nie będzie początkowo oferował wsparcia dla DirectX 12. We wrześniu pojawić ma się stosowna aktualizacja, która taki stan rzeczy zmieni.
Udało się za to zadbać, aby zabezpieczyć grę Denuvo. O tym, iż Deus Ex: Rozłam Ludzkości będzie kolejnym tytułem wykorzystującym to rozwiązanie spekulowano od pewnego czasu, teraz zostało to potwierdzone.
Na deser mamy coś jeszcze, a mianowicie materiał wideo przygotowany przez ekipę Candyland. Prezentuje on wersję PC na różnych ustawieniach graficznych.
Źródło: wccftech, Candyland
Komentarze
811. Fabuła i klimat jak najbardziej. Cyberpunk na każdym kroku.
2. Ai jest tragiczne, na poziomie Mirrors Edge 2.
3. Optymalizacja nie istnieje w buildzie prasowym, na GTX 1080 musiałem grać w FullHD (60 kl/s to dla mnie podstawa).
4. DirectX 12 w buildzie prasowym działa, ale należy go pominąć milczeniem i spokojnie grać z użyciem DX 11.
5. Testy wydajności u nas będą na premierę lub następnego dnia, bowiem zapowiedziano już duży patch optymalizacyjny day 0.
Ciekawy artykul z testem kart graficznych.
Obawiam sie, ze nawet po optymilizacji, bedzie potrzeba kosmicznego sprzetu zeby pograc. A graficznie, gra wyglada zacnie.
gra kupiona za 60zl i czekam na premiere z niecierpliwością, jedna z serii mojego dzieciństwa! :)
tylkl wyjątkowo kupuje przed premierą, ale tu wierzę że się nie zawiodę.
zlozylem kompa za to, 3,5k i gra bedzie chodzila w najwyższych bez problemu, wiecej niz 4k na mega kompa w full hd nie trzeba,
kiedys myslalem o konsoli, ale gry za drogie nawet odsprzedawane, no i nie ma rtsow na konsole więc odpada.