DirectX 12 nie podniesie rozdzielczości gier na Xbox One - przynajmniej wedle CD Projekt RED
Z DirectX 12 wiązane są spore nadzieje. Czyżby na nich miało się skończyć?
Z DirectX 12 wiązane są spore nadzieje. Dotyczy to nie tylko właścicieli PC, ale również użytkowników konsoli Xbox One. Zapędy tych drugich studzi teraz jednak CD Projekt RED.
Nie tak dawno dowiedzieliśmy się, że Wiedźmin 3: Dziki Gon najprawdopodobniej obsłuży DirectX 12 tyle tylko, że jakiś czas po swojej premierze. Polski producent zdecydował się kontynuować temat, chociaż tym razem skupił się na wspomnianej konsoli. Może okazać się bowiem tak, że w tym przypadku oczekiwania zdecydowanie przerastają to czego oczkują jej obecni i przyszli właściciele.
"Myślę, że wszelkie zmiany rozdzielczości będą wymagały od Microsoft znacznie większych zmian niż tylko aktualizacji DirectX 12. Jeśli mam być uczciwym to tak właśnie myślę." - Damien Monnier, starszy producent Wiedźmin 3: Dziki Gon
Nie brzmi to optymistycznie, ale z ostatecznym werdyktem poczekać trzeba do momentu pojawienia się DirectX 12 na Xbox One. Warto wspomnieć również, że studio Milestone wypowiedziało się ostatnio w zupełnie odmiennym tonie wierząc, że właściciele konsoli odczują po aktualizacji większą wydajność.
A czy waszym zdaniem DirectX 12 będzie swojego rodzaju "kopniakiem" dla konsoli?
Źródło: gamingbolt, vg247
Komentarze
78Czy ktoś czuje różnicę między 720p a 1080p? Bo ja mam monitor 20 cali, więc różnicy nie czuję.