Posiadacze Xbox 360, PlayStation 3, Wii, DS-a oraz PSP będą mogli poszaleć po bezdrożach już we wrześniu. Niestety wersja na PC pojawi się dopiero w okolicach grudnia br. Opóźnienie to jest spowodowane chęcią przystosowania DiRT 2 do obsługi bibliotek DirectX 11.
DirectX 11 oferować ma: obsługę efektu tessellation wpływającego w dużym stopniu na poprawienie jakości modeli pojazdów, obiektów, wyglądu wody, różnorakich powierzchni i animację tłumu. Dodatkowo DX 11 ma wykorzystywać Shader Model 5.0 oraz wielowątkowe obliczenia w przypadku cieniowania i renderowania. Dzięki tym zabiegom gra na 'blaszaki' ma wyglądać dużo ładniej niż na konsolach.
A teraz dobra wiadomość: DirectX 11 ma być również dostępny w Windows Vista, a biblioteki DirectX 11 będą częściowo wykorzystywane przez karty z SM 4.0/4.1 (HD 2xxx i wzwyż oraz GF 8xxx i wzwyż)
W Colin McRae Dirt 2 zostaną zawarte oprócz rajdów wszystkie ekstremalne sporty motorowe. Wyścigi terenowe, Rally Cross czy w końcu olimpiada ekstremalna X Games.
Komentarze
20