Twórcy zapowiadają, że druga odsłona serii będzie bogata w rozwiązania zupełnie nowe dla gatunku cRPG.
Po zaserwowaniu nam niezwykle pozytywnego zaskoczenia w postaci gry Divinity: Grzech Pierworodny ekipa Larian Studios od razu wzięła się za jej kontynuację. W wywiadzie z magazynem Gamereactor dyrektor kreatywny, Swen Vinkce, przyznał, że i tym razem jego ludzie zamierzają graczy zaskoczyć. Nie tyle jednak jakością produkcji (bo tutaj udowodnili już co potrafią), lecz nietypowymi rozwiązaniami.
Jak Vinkce tłumaczył w wywiadzie, gra Divinity: Grzech Pierworodny II zachowa trzy elementy z pierwowzoru: ogromną swobodę podczas rozgrywki, podstawy świetnego systemu walki (choć ten doczeka się rozwinięcia) oraz ciekawy tryb multiplayer, chociaż także jego nie ominą pewne modyfikacje. Niezmiennie najważniejszą platformą docelową pozostaną też komputery osobiste.
Oprócz poprawiania elementów z pierwowzoru ekipa Larian Studios zamierza też wprowadzić kilka zupełnie nowych rozwiązań i to takich, których byśmy się nie spodziewali. – „Jest mnóstwo elementów, które musimy jeszcze poskładać. Pracujemy nad nowościami, których nigdy wcześniej nie mogliście widzieć w komputerowych RPG”. Niestety szczegółów nie poznaliśmy, ale brzmi to całkiem obiecująco, prawda?
Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej na temat nowości przygotowywanych z myślą o Divinity: Grzech Pierworodny II (szczególnie tych związanych z trybem multiplayer), możecie sprawdzić też poniższe wideo:
Premiera gry planowana jest na końcówkę tego roku.
Źródło: Gamereactor, Rock Paper Shotgun, DSOGaming
Komentarze
3