LG Cookie sprzedał się w ilości 10 mln egzemplarzy w przeciągu ostatnich 13 miesięcy. Czy to znak, że zapanowała moda na tego typu komórki?
W lipcu na stronach benchmark.pl pisaliśmy, że telefon LG Cookie sprzedał się w liczbie 5 mln sztuk. Dzisiaj możemy mówić już o 10 mln egzemplarzy jakie trafiły do rąk użytkowników. Tym samym model KP 500 jest najczęściej wybieranym urządzeniem do "dzwonienia" spośród urządzeń dostarczanych przez koncern LG.
Premiera produktu odbyła się ponad roku temu. Cookie to telefon z dotykowym ekranem o przekątnej 3 cali, najtańszy przedstawiciel linii telefonów dotykowych w ofercie LG.
- Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że nasz produkt sprzedał się w tak dużej ilości w stosunkowo krótkim okresie czasu - skomentował przedstawiciel firmy LG. Statystyki sprzedaży przedstawiają się następująco: 5 mln urządzeń sprzedało się w Europie, ok. 2 mln w Azji oraz Ameryce. Pozostały milion urządzeń przypadł na Afrykę i Australię
Sukces jest na tyle duży, że z pewnością możemy spodziewać się telefonu Cookie 2, który będzie następcą obecnego modeli.
Źródło: Tech Connect Magazine
Masz swój ulubiony sprzęt, program lub grę? Zapraszamy do udziału w Plebiscycie Roku 2010. Zgłoś swój Produkt Roku 2010! |
Komentarze
13Sugerowałbym dodanie "po" w momencie - "...w Europie, po ok. 2 mln w Azji oraz Ameryce", bo gdy pierwszy raz to przeczytałem, to zastanawiałem się gdzie podziały się 2 pozostałe mln, skoro w Azji i Ameryce zostały sprzedany 2 mln ( wygląda jakby to chodziło, że razem zostały sprzedane w takim nakładzie )
Moda już panuje od jakichś 2 lat 50mln sprzedanych dotykowych samsungów różnych rodzajów, 25 mln iphona i teraz 10 mln coockie a ile jeszcze htc nasprzedawało które dotykowe ekrany stosuje od lat.
Więc wniosek jest prosty to żadna moda to obecnie standard tylko benchmark jest zacofany i jeszcze tego nie pojął dlatego takie newsy sadzi.