Gry

Dungeons & Dragons ONLINE

przeczytasz w 1 min.

Dyrektor generalny Hasbro, Brian Goldner, chce poważnie zacząć rozwijać gałąź e-sportową w swojej firmie.

Szybko rozwijający się model ekonomiczny „Stay-at-home” jest idealny dla rozwoju gier on-line. A Goldner mówi, że jego firma jest znana milionom graczy, także w aspekcie wirtualnym.

„Zarówno „Magic: The Gatering”, jak i „Dungeons & Dragons” można oglądać na naszym kanale na Twitch’u.” Powiedział Goldner w poniedziałek w wywiadzie dla „MadMoney” odnosząc się do najpopularniejszej platformy umożliwiającej streaming rozgrywek. „Około miliona osób miesięcznie ogląda na naszym kanale turnieje on-line” - mówi.

Dyrektor Hasbro stwierdził również, że dzięki rozwojowi technologii „Dungeons & Dragons” przeszło swego rodzaju „odrodzenie”. Miliony widzów bowiem oglądają specjalny kanał Hasbro, przeznaczony do gier RPG. Moda na „Podziemia i smoki” mogła zostać napędzona przez popularny serial „Stranger things”, którego bohaterowie grają właśnie w tę grę. W trendach lifestyle’owych widać też wyraźny powrót i nostalgię związaną z latami 80-tymi.

Fuzja tradycyjnych planszówek ze światem gier on-line była jednym z założeń Hasbro. Firma chciała identyfikować się z tymi ludźmi ,którzy kochają e-sport i świat wirtualny, ale jednocześnie są z pokolenia tradycyjnych RPG-ów i chętnie by do nich powrócili. Dzięki połączeniu tych elementów Hasbro ma nadzieję zaistnieć na nowo w świecie gier. Oprócz rozwoju firmy na kanałach streaming’owych, Goldner skupia się również na rozwoju gier mobilnych. I nie ma w tym nic dziwnego. W końcu firma oprócz rewelacyjnych gier fantasy ma także prawa do „My little pony”, czy „Transformers”, co daje jej olbrzymi potencjał w tej dziedzinie.

„W przyszłym tygodniu będziemy prowadzić rozmowy z naszymi analitykami o naszej nowej platformie „Magic digital next”,na której wprowadzamy możliwość gry w kolejną generację „Magic’ów” - tym razem online. ”Magic”, to bardzo rozpoznawalna marka w internecie. Musimy więc zbudować potężną platformę, która pozwoli nam na bardziej solidne działanie. Pokażemy naszym analitykom, jak się to robi.” - mówi Goldner.

Wbrew pesymistycznym informacją o funduszach firmy, Hasbro dzielnie się broni i jak widać, ma pomysł na dalszy rozwój. Pozostaje nam już tylko czekać na wyniki.

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login