Dying Light straszy również wymaganiami sprzętowymi - potrzeba 16 GB pamięci RAM [AKTUALIZACJA]
Zanosi się na to, iż wielu graczy będzie musiało o przygodzie z Dying Light zapomnieć, przynajmniej w najlepszej oprawie graficznej.
Techland bardzo często przypomina ostatnio o Dying Light. Uczciwie stwierdzić trzeba, że tytuł ten zapowiada się naprawdę ciekawie i zapewne wielu graczy nie może doczekać się już kolejnej okazji do eksterminacji hord zombie. Okazuje się jednak, że nieumarli to nie jedyny element, którym straszyć ma graczy Dying Light.
Karta gry na platformie Steam wzbogacona została o wymagania sprzętowe. Pozostaje nam mieć nadzieję, iż ulegną one jeszcze drobnej chociaż zmianie, ponieważ na tę chwilę zanosi się na to, iż wielu graczy będzie musiało o przygodzie z Dying Light zapomnieć, przynajmniej w najlepszej oprawie graficznej.
Aby w ogóle uruchomić grę potrzeba będzie między innymi 8 GB pamięci RAM i karty graficznej pokroju GeForce GTX 670 lub RadeonH D 7870, które nie goszczą przecież często w wymaganiach minimalnych. Jeszcze ciekawiej jest jednak w konfiguracji rekomendowanej. Czyżby do zabawy w najwyższej rozdzielczości i z wszystkimi wodotryskami potrzebny był komputer z 16 GB pamięci operacyjnej i topową kartą graficzną?
Minimalne wymagania sprzętowe Dying Light:
- system operacyjny: Windows 7 64-bit / Windows 8 64-bit / Windows 8.1 64-bit
- procesor: Intel Core i5-2500 3,3 GHz / AMD FX-8320 3,5 GHz
- 8 GB pamięci RAM
- wolne miejsce na dysku twardym: 40 GB
- karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 670 / AMD RadeonH D 7870
Zalecane wymagania sprzętowe Dying Light:
- system operacyjny: Windows 7 64-bit / Windows 8 64-bit / Windows 8.1 64-bit
- procesor: Intel Core i5-4670K 3,4 GHz / AMD FX-8350 4,0 GHz
- 16 GB pamięci RAM
- wolne miejsce na dysku twardym: 40 GB
- karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 780 / AMD Radeon R9 290
I jak, potrzeba będzie usprawnień sprzętu? Skoro już przy Dying Light jesteśmy to warto wspomnieć, iż producent pochwalił się nowym zwiastunem gry, który prezentuje nam sposoby przemieszczania się po Harran - mieście, w którym stoczymy walkę o przetrwanie.
Przypominamy, iż Dying Light zadebiutuje pod koniec stycznia. Gra dostępna będzie nie tylko na PC, ale także na konsolach PlayStation 4 i Xbox One.
AKTUALIZACJA [05.12.2014, 18:59]
Konfiguracje doczekały się drobnych korekt - minimalna w zakresie pamięci RAM oraz kart graficznych, rekomendowana w kwestii pamięci RAM. Jest nieco lepiej, ale wymagania i tak pozostają wysokie, zwłaszcza te zalecane.
Minimalne wymagania sprzętowe Dying Light:
- system operacyjny: Windows 7 64-bit / Windows 8 64-bit / Windows 8.1 64-bit
- procesor: Intel Core i5-2500 3,3 GHz / AMD FX-8320 3,5 GHz
- 4 GB pamięci RAM
- wolne miejsce na dysku twardym: 40 GB
- karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 560 / AMD RadeonH D 6870
Zalecane wymagania sprzętowe Dying Light:
- system operacyjny: Windows 7 64-bit / Windows 8 64-bit / Windows 8.1 64-bit
- procesor: Intel Core i5-4670K 3,4 GHz / AMD FX-8350 4,0 GHz
- 8 GB pamięci RAM
- wolne miejsce na dysku twardym: 40 GB
- karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 780 / AMD Radeon R9 290
Źródło: Steam, youtube, dsogaming
Komentarze
160Ile razy można mordować te biedne zombi...
Może ekolodzy by się wzięli za ich ochronę ??? Raz by coś pożytecznego zrobili ....
Biedne zombi znowu bez świąt, choinki, itd.... :(
Minimalne:
System: Windows 7/8/8.1, tylko 64-bit
Procesor: Intel Core i5-2500 @3.3 GHz / AMD FX-8320 @3.5 GHz
RAM: 4 GB DDR3
Miejsce na dysku: 40 GB
Grafika: NVIDIA GeForce GTX 560 / AMD Radeon HD 6870
DirectX: 11
Dźwięk: Kompatybilny z DirectX
Zalecane:
System: Windows 7/8/8.1, tylko 64-bit
Procesor: Intel Core i5-4670K @3.4 GHz / AMD FX-8350 @4.0 GHz
RAM: 8 GB DDR3
Miejsce na dysku: 40 GB
Grafika: NVIDIA GeForce GTX 780 / AMD Radeon R9 290
DirectX: 11
Dźwięk: Kompatybilny z DirectX
PS Temat o PC - jak nie masz go to się nie wypowiadaj - prosta zasada dla dzieci z konsolami ;).
Ps
Jakby co to zestaw rekomendowany AMD jest sporo tańszy.
Rownie dobrze moze sie okazac ze na 8GB bedzie chodzila tak samo jak na 16GB jesli zainstaluje sie na ssd (bo ilosc pamieci bedzie miala zapewne wplyw na doczyty z dysku).
Tak czy siak ram to akurat najmniejszy (i najtanszy) problem do rozwiazania w razie czego. Gorzej z gpu bo mimo, ze mam zamiar w niedalekiej przyszlosci zrobic jakis upgrade (mam gtxa660), to watpie, ze przesiade sie na cos szybszego od gtx'a 960, ktory juz teraz bylby za slaby, zeby spelnic rekomendowane wymagania.
Dziwia te wymagania, bo gra wcale jakos rewealcyjnie nie wyglada. Moze kwestia jakiegos mega draw distancu czy kij wie czego w wersji pecetowej, a moze po prostu brak checi developera albo $ od producentow konsol.
Tak czy siak, narazie sobie odpuszcze, chyba, ze gra jednak okaze sie grywalna. Moja strata, ale i strata developera, bo gry nie kupie przy premierze (ani zaden z moich znajomych z ktymi mialem grywac coopa) za pelna cene, tylko pewnie za jakis czas na promocji na steamie, kiedy juz bede miec godniejszy sprzet. Moze w ten sposob za to podbija sprzedaz na konsolach. Szkoda, bo nie wierze, ze nie daloby sie troche tych wymagan ograniczyc i troche to nie fair w stosunku do graczy pecetowych. Rozumiem postep, nie lubie zastoju, ale to nie postep, to przepasc. Przepasc w wymaganiach, ktorej za to nie widac w jakosci oprawy.
Co do wymagań mi to znów wygląda na boostowanie sprzedaży nie pierwszy i ostatni przypadek ;)
Do dziś (do ogłoszenia nowych wymagań) wcześniej podali wymagania w których zalecany był GTX670 8GB RAM FX/i7
Nie poprawili grafiki ani nic gra nadal wygląda tak samo jak od czasu wszelakich targów,pokazów i momentu w którym podali wymagania o których piszę wyżej.
Nagle dziś podają wymagania w których GTX670 jest wymagany do minimum a 780 jako rekomendowany, a potem nagle "KOREKTA" na 560 w minimum.
Pewnie 980 za słaby będzie by skorzystać z ficzerów dodatkowych od NV bo gra chyba będzie z ich bajerów korzystała.
Rozumiem skok wymagań gdyby podkręcili by grafikę to wtedy logicznie wymagania idą w górę, ale nic takiego nie miało miejsce, jedynie Hellraid doczekał się "upgrejdu" na Chrome Engine z Dying Light.
Chrome Engine był znany z tego ,że miał bardzo dobrą optymalizację , Ale COJ: The Cartel i ten komiksowy COJ trochę zniszczyli to miano ;)
A gra w sama sobie 4 liter nie urywa, Mirror's Edge + Dead Island, ba MOD DO DEAD ISLAND wszystkie ich gry od czasów pierwszego DI wyglądają jak klony
Grałem w to na PGA i tak jak piszę MOD do DI z ciut podbitą grafiką + wszystkie wady DI od monotonnego chodzenia po monotonną rąbaninę zombiaków po raz tysięczny,jedynie gdy noc zapada gra staje się ciekawsza ale niczym w State of Decay truposze nagle dostają boosta do wszystkiego biegają jak Bolt skaczą jak Małysz co jest chore i nie możliwe dla zombiaków
Co do RAMu, to wielkie mi halo. Od 2 lat mam 16GB...
Osobiście nie mam nic do konsol a nawet chciałbym mieć konsole ( piękne czasy kiedy psx w kafejkach urwał dupe gdy zamiast kupić coś sensownego odkładałem by pograć w "krasza bandikota" )
Tylko że nie stać mnie na kupno czegoś tylko do zabawy( nie no, stać mnie tylko żal dupe ściska żeby wydać kasę na coś tylko do grania).
Więc wole włożyć więcej pieniędzy w PC i zagrać na nim, przeglądnąć neta, czy po prostu jak szarak usiąść i zająć się pracą a w tle mieć odpalonego wysłużonego winampa. Na koniec dodam że sam zarabiam. A do gimnazjum nie chodziłem ( nie było takiego wynalazku)