Techland zaczyna być kojarzony nie tylko z naprawdę dobrymi grami, ale również z doskonałymi pomysłami na ich promocję.
Techland zaczyna być kojarzony nie tylko z naprawdę dobrymi grami, ale również z doskonałymi pomysłami na ich promocję. Właśnie wpadł na kolejny.
Ponownie w centrum uwagi znalazło się Dying Light. Do reklamowania gry wykorzystywano już "krągłości' Kim Kardashian, a ostatnio także tramwaje we Wrocławiu. Na tym nie koniec, bo dla studia Techland dobrą okazją do przypomnienia o swojej produkcji stała się premiera konkurencji, a mianowicie Evolve od Turtle Rock Studios.
Przygotowany został zwiastun, z którego dowiedzieć można się kilku informacji na temat trybu Be the Zombie. Najciekawsze jest jednak to, że dość mocno nawiązuje on do materiałów, jakie promowały Evolve właśnie.
"Uwolnij drzemiącą w Tobie bestię i stań się najgorszym koszmarem Łowców. Night Hunter Evolved – opatrzone komentarzem Lead Game Designera, Macieja Binkowskiego, ukazuje kilka zaawansowanych taktyk, jakie może wykorzystać Nocny Łowca w trakcie polowania na innych graczy. Dodatek Be the Zombie znajdziecie w każdym egzemplarzu gry Dying Light."
Przypominamy, iż Dying Light zadebiutowało na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.
Źródło: youtube
Komentarze
14Niby fajny koncept, ale postacie w tej grze to kolesie w dżinsach uzbrojeni w najlepszym przypadku w zardzewiałą maczetę. Niby jak to miało by to być zbalansowane?