Dziś premiera Red Dead Redemption 2 na PC - gra wyciska z komputerów siódme poty
Nie ulega wątpliwości, że dla wielu graczy preferujących komputery jest to jedna z najważniejszych premier tego roku. Trudno przypuszczać, aby Red Dead Redemption 2 narzekał na brak zainteresowania.
Red Dead Redemption 2 debiutuje na PC, ale jeszcze nie na Steam
Niemal równo rok po debiucie PlayStation 4 i Xbox One (końcówka października 2018 roku), Red Dead Redemption 2 trafia na kolejną platformę. Grę można znaleźć w Rockstar Games Launcher oraz Epic Games Store. Pojawi się również na Steam, ale w tym przypadku trzeba wykazać się nieco większą dawką cierpliwości i znieść kilkutygodniowy poślizg. Podobnie jak w przypadku konsol, Red Dead Redemption 2 na PC oferuje polską wersję językową (lokalizacja kinowa).
Wymagania sprzętowe Red Dead Redemption 2 nie odstraszają, o ile nie zechcemy grać na ultra
Pod względem samej rozgrywki i fabuły gra na PC jest oczywiście identyczna, ale producent zadbał o kilka nowości w kwestii oprawy graficznej. O zmianach w tej kwestii pisaliśmy już nieco szerzej w oddzielnej publikacji, prezentowaliśmy również wymagania sprzętowe. Te nie odstraszają, ale zawarte w nich podzespoły nie pozwolą na zabawę w najwyższej rozdzielczości przy najwyższych ustawieniach.
Jak wynika z artykułu opublikowanego przez firmę Nvidia, w przypadku chęci zabawy w rozdzielczości 3840x2160 pikseli i stałych 60 fps potrzeba karty graficznej GeForce RTX 2080 Ti. Co ważne, przy ustawieniach high/medium. Ultra okazują się zbyt wymagające nawet dla tego układu. Atutem może być niemal 40 różnych ustawień graficznych, które powinny pozwolić każdemu na dostosowanie gry do posiadanego sprzętu.
Red Dead Redemption 2 na PC sprzeda się świetnie - nikt nie powinien mieć wątpliwości
Jeszcze przed premierą wersji konsolowych zaczęto spekulować o tym, czy i kiedy gra trafi na PC. Później wyczekiwano oficjalnej zapowiedzi, a gdy ta już nastąpiła zaczęto odliczać dni do dzisiejszego debiutu.
Biorąc pod uwagę renomę Rockstar, siłę marki Red Dead Redemption oraz świetne przyjęcie Red Dead Redemption 2 na konsolach trudno się temu dziwić. Premiera na PC to jednak nie tylko ukłon w stronę graczy. To okazja do zarobku i to całkiem sporego. Strauss Zelnick, CEO Take-Two, zdradził w ostatnim wywiadzie, iż w przypadku gry dostępnej na kilku platformach wersja na PC może wygenerować około 40%-50% ogółu przychodów.
„Świat się zmienił. Gdy rozważamy wydania konsolowe, wersja na PC może przynieść obecnie 40% lub nawet 50% tych przychodów. Dziesięć lat temu liczba ta wynosiła 1% lub 2%. To jasne, że świat się zmienia.”
A skoro sytuacja wygląda tak ogólnie, trudno przypuszczać aby w przypadku takiego hitu jak Red Dead Redemption 2 było inaczej. Planujecie zakup tej gry w wersji PC?
Źródło: Rockstar Games Polska, nvidia
Warto zobaczyć również:
- Tak wypiękniał Red Dead Redemption 2 na PC - rzućcie okiem, bo naprawdę warto
- Porównanie Red Dead Redemption 2 w wersji na PC i Xbox One X
- Poznaliśmy wymagania sprzętowe Red Dead Redemption 2
Komentarze
61A w internecie i na forach najgorętszym tematem rozmów jest to która grupa crakerska pierwsza złamie grę i zanuci pieśń zwycięstwa,nikt się nie martwi wymaganiami sprzętowymi komedia i jeszcze raz komedia.
https://youtu.be/6q4-x9V0iCI
Jak to z tym jest?
PS Tylko proszę nie wrzucać porównania w wersji YT - nie kompromitujcie się - ta ich kompresja wystarczająca upodli niemal najbardziej odjechaną grę.
AHHAHAHAHAHAH ale przecież osiołki same sobie podnoszą poprzeczkę,jak ktoś nie chce się bawić w High w niższej rozdzielczości tj 1080p to nie mój problem.Szkoda że nie wymagacie już w 8K gry w 60FPS HAHAHAHAHA
Rockstar : potrzymajcie mi piwo...
rtx 2080 - wszystko ultra 20-25 klatek, da się grać, na medium już lepiej to wygląda z klatkami - tak wiem, zaraz mi ktoś pociśnie że tylko 60 klatek to gra, wszystko co mniej to dno
gra wygląda zdecydowanie lepiej na PC, bez porównania, czysty obraz, bez żadnego sita jak na XOX, do PS4 PRO nie porównuje bo nie widziałem
"Strauss Zelnick, CEO Take-Two, zdradził w ostatnim wywiadzie, iż w przypadku gry dostępnej na kilku platformach wersja na PC może wygenerować około 40%-50% ogółu przychodów." - Benchmark
huh?
To 40-50% przychodow ze sprzedazy gry wieloplatformowej moze przypasc PCtom, czy sprzedaz gry na PC moze osiagnac 40-50% przychodow, ktore osiagaja konsolowe wersje?