Wydarzenia

enova365 oficjalnie w sprzedaży

przeczytasz w 2 min.

Premiera systemu enova365

Po udanym programie pilotażowym zakończonym w lipcu 2013 r., w którym uczestniczyli wybrani Autoryzowani Partnerzy Soneta, chmurowa wersja systemu – enova365, oficjalnie weszła do sprzedaży.

Program pilotażowy enova365, którego celem było rozszerzenie środowiska testowego, pozwolił wyodrębnić te elementy, które w pierwszej kolejności powinny zostać udostępnione użytkownikom. Soneta sp. z o.o., producent systemu enova365, w drugiej połowie sierpnia br. uruchomił pierwsze trzy moduły enova365: Handel Start, obsługujący najważniejsze procesy związane z działalnością handlową i gospodarką magazynową oraz Pulpit Pracownika i Pulpit Kierownika, które służą do samoobsługi pracowniczej, będące kontynuacją produktu enovaNet Kadry Płace. Rozwiązanie umożliwia generowanie oraz zarządzanie wnioskami pracowniczymi i czasem pracy online z dowolnego miejsca o każdej porze. Już jesienią br. dostępny w chmurze będzie moduł Kadry Płace, a w I kwartale 2014 r. firma zapowiada udostepnienie całej funkcjonalności enova w chmurze obliczeniowej. Równocześnie firma Soneta prowadzi prace nad rozwiązaniami dedykowanymi dla urządzeń mobilnych.

enova365, z interfejsem użytkownika opartym o HTML5, to kontynuacja systemu enova ERP. Jego wyróżnikiem jest możliwość dostępu do programu przy użyciu dowolnej przeglądarki internetowej obsługującej standard HTML5, niezależnie od środowiska i systemu operacyjnego. Rozwiązanie enova365 jest dostępne w dwóch modelach: jako usługa pracująca w chmurze publicznej na platformie Windows Azure oraz jako oprogramowanie instalowane w chmurze prywatnej, z możliwością pełnej integracji z systemem enova (okienkowym).

„Celem wprowadzenia enova365 do naszej oferty nie jest zastąpienie dotychczasowego systemu enova. Dzięki zastosowanej technologii, wykorzystującej wspólny rdzeń systemu, enova365 jest naturalnym i w pełni zintegrowanym rozszerzeniem dotychczasowego systemu ERP o technologie internetowe. To unikalne rozwiązanie dostarcza użytkownikom nowych możliwości wykorzystania systemu enova” – mówi Zbigniew Boguś, Program Manager enova365 w firmie Soneta.

Unikalność rozwiązania enova doskonale obrazuje wzór 1x3x2, który firma Soneta zdradziła na początku roku - jeden zintegrowany system ERP, trzy wersje (srebrna dla małych, złota dla średnich i platynowa dla dużych firm), dwa sposoby korzystania z systemu (tradycyjny i chmurowy). Ta strategia produktu przekłada się na praktyczne aspekty użytkowania programu. Osoby pracujące na enova intuicyjnie będą wiedzieć jak korzystać z enova365, a przyszli Klienci nie kupują przysłowiowego „kota w worku”, tylko system sprawdzony przez dotychczasowych użytkowników. enova i enova365 to ten sam produkt, różni je jedynie interface (okienkowy i html-owy). W praktyce kilka osób może pracować na różnych urządzeniach i na jednej bazie danych. Przykładowo księgowa w biurze stacjonarnie, a handlowcy na urządzeniach mobilnych.

Systemy ERP w chmurze, takie jak enova365 wpisują się w trend związany z coraz większą popularnością pracy zdalnej i dynamicznie zmieniający się rynek usług informatycznych. Według szacunków firmy Gartner, około 15% przedsiębiorstw wejdzie w rozwiązania chmurowe do 2015 roku, co w większości przypadków może oznaczać konieczność wymiany oprogramowania do zarządzania. Nie dotyczy to użytkowników enova, którzy mogą w prosty sposób rozwinąć swoją działalność o pracę w chmurze, nie zmieniając wykorzystywanego programu.

www.enova.pl

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login