I trzeba przyznać, że ma czym.
Z oczywistych powodów grono odbiorców DriveClub jest nieco ograniczone. Tytuł dostępny na wyłączność PlayStation 4 zainteresował jednak właścicieli platformy japońskiego producenta na tyle, że mówić można w tym przypadku o naprawdę dobrej sprzedaży.
Paul Rustchynsky, główny producent gry, poinformował za pośrednictwem swojego konta na jednym z portali społecznościowych, iż DriveClub trafiło już do ponad 2 milionów graczy.
„Nie mogę podać dodatkowych szczegółów, ale powinniście wiedzieć, iż wspomniany wynik osiągnięty został jeszcze przed debiutem PS+ Edition.”
Skoro tak to mówimy tutaj o końcówce czerwca, ponieważ DriveClub PS+ Edition udostępniono, po wielu wcześniejszych perturbacjach, 25 dnia wspomnianego miesiąca. Sama gra debiutowała natomiast w październiku zeszłego roku, a więc owe 2 miliony sprzedanych egzemplarzy ocenić należy jako wynik naprawdę dobry.
Źródło: twitter, youtube
Komentarze
24