Czekacie na kolejne nadejście Almy? Producenci gry F.E.A.R. 3 zamierzają zaostrzyć nam apetyt jeszcze bardziej.
Producenci z Day:1:Studios, choć po raz pierwszy samotnie pracują nad tak wysokobudżetowym tytułem, na pewno nie zamierzają grać bezpiecznie. Kolejne informacje o projekcie, noszącym nazwę F.3.A.R. pokazują, że ambicje projektantów z Chicago są spore i przewidują nawet tworzenie zupełnie nowych rozwiązań w samej mechanice gry, co przecież nie zdarza się często. Ujawniony właśnie trailer dla wieloosobowego trybu Contractions tylko potwierdza tę tezę.
Czym jest Contractions? Trybem kooperacji dla czterech graczy, w którym samotny oddział musi przeciwstawiać się kolejnym hordom demonicznych wrogów - ustawiać barykady, zbierać ograniczone zapasy amunicji i współpracować, by przeciwnicy z piekła rodem nie przełamali ostatniej linii obrony. Wybawieniem dla żołnierzy będą nadlatujące śmigłowce ewakuacyjne, ale zanim te pojawią się na niebie, pierścień wokół uwięzionych będzie zaciskał się coraz bardziej. Co jakiś czas mgła otaczająca poziom będzie się zacieśniać (co skutkować będzie również zmniejszeniem się poziomu), a zgubienie się w niej oznacza jedno - śmierć z ręki/szponu/macki ohydnego stwora.
Pozostanie w środku piekielnego kręgu też nie gwarantuje bezpieczeństwa - po poziomie przechadza się bowiem Alma, która w najmniej oczekiwanym momencie może wyskoczyć zza rogu (lub spod podłogi) i zadać nam decydujący cios. Uwięzieni żołnierze będą musieli mieć naprawdę mocne nerwy.
Interesujący tryb, prawda? Zerknijmy więc na wspomniany trailer:
F.E.A.R. 3 wydany zostanie na PC, Xbox360 i PlayStation 3 już 24 czerwca. Polskim dystrybutorem gry jest Cenega Poland.
Więcej ze strefy gier:
- Edycja Kolekcjonerska F.E.A.R. 3
- Hunted: Demon's Forge - zetnij głowę goblinowi
- PlayStation Network - gry w ramach przeprosin
- Filmy od Ubisoftu - pierwsze tytuły
- Guild Wars 2 - profesja inżyniera
Źródło: YouTube
Komentarze
10Ja wiem że ma być grywalna i ma straszyć i to jest najważniejsze, ale nie grafiką.
Jednak gdyby się okazało że to gameplay z konsoli a nie PCta to zaraz konsolowcy pewnie by zaczęli się rzucać jaka to piękna grafika...
rzeczywiscie brak jest dobrego wyczucia jaki poziom grafiki jest w dzisiejszych czasach minimalny. Ja osobiscie uwazam ze absolutne minimum to juz UE3.0, ktory i tak jest miejscami niemilosiernie ubogi.
Cryengine 3 jest nawet mniej wymagajacy od 2 i dla dobrych pozycji to jest minimum. (na nim jest nawet nasz Sniper: Ghost Warior) wiec nie jest to chyba wielki problem.
Zobaczymy co pokaze Frostbite 2 i moze nowy source. Do tego juz sie przebakuje o UE4.0 i Cryengine 4 (ok. 2013) ktore znow odstawia dzisiejsze engine'y. moze dzieki temu w dobie Full HD doczekamy sie ladnych produkcji.